Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις τάσεις στα διεθνή ταξίδια των Αμερικανών αυτό το φθινόπωρο, αποκαλύπτει ο Seasonal Travel Index της Tripadvisor.

  • Το 74% των Αμερικανών θα ταξιδέψει αυτό το φθινόπωρο (+61% από την ίδια περίοδο πέρυσι).
  • Πάνω από το μισό (52%) σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερα από ό,τι το περασμένο φθινόπωρο.

Άνοδος των διεθνών αποδράσεων

Το μερίδιο των διεθνών ταξιδιών έχει πρόσφατα ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα, μια τάση που αυξάνεται σταδιακά τα τελευταία δύο χρόνια.

  • Το 35% των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, στρέφει το βλέμμα του σε παγκόσμιους προορισμούς αυτό το φθινόπωρο.
  • Περισσότερο από το ένα τέταρτο (27%) θα ταξιδέψει τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό.
  • Σχεδόν ένας στους δέκα (8%) έχει δώσει πλήρη προτεραιότητα σε διεθνή ταξίδια αυτή τη σεζόν.

Ίδιες πόλεις, νέοι τρόποι εξερεύνησης

Οι διακοπές στην πόλη είναι πιο δημοφιλείς στους ταξιδιώτες αυτό το φθινόπωρο. Τα γνωστά αγαπημένα σε Ευρώπη και Μεξικό συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν.

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες (75%) σχεδιάζουν να επιστρέψουν σε έναν προορισμό που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν. Κι αυτό γιατί οι επαναλαμβανόμενοι προορισμοί τους δίνουν μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Επίσης, θέλουν να εξερευνήσουν αυτούς τους προορισμούς σε μεγαλύτερο βάθος. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο «πολιτισμός και η περιήγηση στα αξιοθέατα» είναι ο νούμερο ένα τύπος ταξιδιού για τους Αμερικανούς αυτό το φθινόπωρο. Το ενδιαφέρον για μουσεία και πολιτιστικούς χώρους, αυξάνεται.

Επιπλέον, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες επιθυμούν να δοκιμάσουν περισσότερες τοπικές εκδρομές και δραστηριότητες, κάνοντας κράτηση σε νέα μέρη και σε κλασικά αξιοθέατα.

Tripadvisor: Ποιους διεθνείς προορισμούς επιλέγουν το φθινόπωρο οι Αμερικανοί

  • Παρίσι, Γαλλία
    Η εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Γκουρμέ δείπνο Bateaux Parisiens στον ποταμό Σηκουάνα και κρουαζιέρα στα αξιοθέατα.
  • Κανκούν, Μεξικό
    Η εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Chichen Itza, Cenote και Valladolid All-Inclusive Tour.
  • Ρώμη, Ιταλία
    Η εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Ομαδική περιήγηση στο Βατικανό, την Καπέλα Σιξτίνα και τη Βασιλική του Αγίου Πέτρου.
  • Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
    Εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Stonehenge, Windsor Castle και Bath από το Λονδίνο.
  • Πούντα Κάνα, Δομινικανή Δημοκρατία
    Εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Περιπέτεια μισής ημέρας: 4×4 ATV, Water Cave και Dominican Culture At Punta Cana.
  • Κάμπο Σαν Λούκας, Μεξικό
    Εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Κρουαζιέρα στο Sunset με ανοιχτό μπαρ και σνακ στο Cabo San Lucas.
  • Πλάγια δελ Κάρμεν, Μεξικό
    Η εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Tulum Ruins, Turtles in Akumal και Cenote περιοδεία.
  • Βαρκελώνη, Ισπανία
    Εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Γρήγορη ξενάγηση Sagrada Familia.
  • Παραλία Ιγκλ, Αρούμπα
    Η εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Aruba Pub Krawl Tour.
  • Φλωρεντία, Ιταλία
    Εμπειρία με τις περισσότερες κρατήσεις: Εμπειρία γευσιγνωσίας κρασιού μικρών ομάδων στην εξοχή της Τοσκάνης.

Τα solo ταξίδια σε άνοδο

Πάνω από το ένα τέταρτο (26%) των Αμερικανών θα ταξιδέψουν solo αυτό το φθινόπωρο. Αυτό είναι πολύ πάνω από το παγκόσμιο σύνολο του 15% καθώς και το 17% που ανέφερε ότι ταξίδευε “μόνος” το περασμένο φθινόπωρο.

Οι λόγοι πίσω από αυτήν την τάση μπορεί να ποικίλλουν. Ωστόσο, είναι ένα σημάδι ότι οι τουρίστες είναι πιο άνετοι να ταξιδεύουν μόνοι τους. Αυτό βοηθά την επιθυμία τους να βυθιστούν πλήρως στην τοπική κουλτούρα.

Οι Αμερικανοί ενθουσιασμένοι με τα ταξίδια τους

Όταν ρωτήθηκαν πώς νιώθουν για το επερχόμενο ταξίδι τους, ανέφεραν:

  • 78% ενθουσιασμένο.
  • 70% ευτυχισμένο.

Και οι δύο ήταν πολύ πάνω από τα παγκόσμια σύνολα 64% και 60%, αντίστοιχα, για αυτά τα θετικά συναισθήματα.

Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι τα ταξίδια τους θα είναι πιο μετριοπαθή από τα αντίστοιχα διεθνή:

  • Οι Αμερικανοί είναι πιο πιθανό να κάνουν ταξίδια διάρκειας 2-4 διανυκτερεύσεων, πολύ κάτω από τα σύνολα άλλων χωρών με μέσο όρο 5+ διανυκτερεύσεων.
  • Συγκεκριμένα, οι baby boomers είναι πιο πιθανό να κάνουν ταξίδια 5+ ημερών σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες.
  • Οι Αμερικανοί υπεραριθμούν επίσης τις αναφορές για διαμονή σε ενοικιαζόμενα καταλύματα και με φίλους και οικογένεια (έναντι ξενοδοχείων).
  • Είναι πιο πιθανό να είναι ευέλικτοι όταν επιλέγουν έναν προορισμό (60%) από τον παγκόσμιο πληθυσμό (48%).

Οι Αμερικανοί είναι πρόθυμοι να μεγιστοποιήσουν αυτά τα ταξίδια. Έτσι, οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ είναι πιθανό να κάνουν κράτηση για περισσότερες δραστηριότητες στο ταξίδι κατά μέσο όρο (3-5) σε σύγκριση με άτομα που ζουν σε όλες τις άλλες χώρες.

Ενδιαφέρονται για μια μεγάλη ποικιλία συστατικών όπως φαγητό, δραστηριότητες, χαλάρωση, ψώνια, άνθρωποι και ο καιρός, δείχνοντας ότι ο ενθουσιασμός τους είναι πολύπλευρος.

Τα χρήματα έχουν σημασία

  • Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (54%) σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια αυτή την επερχόμενη σεζόν σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
  • Το 37% είπε ότι οι μακροοικονομικοί παράγοντες θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν τους επόμενους τρεις μήνες (64% λόγω του υψηλότερου κόστους ζωής λόγω του πληθωρισμού, 50% της αλλαγής των οικονομικών συνθηκών λόγω της οικονομίας).
  • Ο πιο σημαντικός παράγοντας ταξιδιού είναι το κόστος/προσιτή τιμή (62%).

Τύπος ταξιδιού

  • Οι περισσότεροι ταξιδιώτες σχεδιάζουν να επισκεφθούν μία έως δύο πόλεις.
  • Το 47% των Αμερικανών θα ταξιδέψει με αεροπλάνο (κάτω από το παγκόσμιο σύνολο του 54%), το 40% με αυτοκίνητο (πολύ πάνω από το 27% του παγκόσμιου μέσου όρου) και μόνο το 3% με τρένο.
  • Οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν να κάνουν: 1-2 ταξίδια (65%), 3-5 ταξίδια (25%) ή 6+ ταξίδια (10%) αυτό το φθινόπωρο.
  • Κύριος σκοπός του επερχόμενου ταξιδιού: Δημιουργήστε αναμνήσεις (52%), ακολουθούμενο από χαλάρωση/αναζωογόνηση (49%).

Δραστηριότητες

  • Οι περισσότεροι δίνουν προτεραιότητα στο φαγητό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους (67%). Οι νεότερες ομάδες είναι πιο πιθανό να δώσουν προτεραιότητα στο φαγητό, τη νυχτερινή ζωή και τα ψώνια.
  • Το 49% των Αμερικανών έχει κάνει κράτηση ή θα κάνει σε εστιατόρια εκ των προτέρων. Οι τοπικές επιλογές είναι οι πιο δημοφιλείς: το 54% θα κάνει κράτηση για ένα τοπικό εστιατόριο με εξαιρετικό φαγητό και το 52% για ένα τοπικό απλό εστιατόριο.
  • Σχεδόν τα δύο τρίτα των Αμερικανών (64%) συμπληρώνουν το υπόλοιπο του ταξιδιού ανάλογα με το πώς αισθάνονται.
  • Συνολικά, οι ταξιδιώτες μετακινούνται κυρίως με τα πόδια ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς μόλις φτάσουν στον προορισμό τους. Η μεταφορά αυτοκινήτου (προσωπικό ή ενοικιαζόμενο) είναι πιο δημοφιλής επιλογή.

Σχεδίαση

  • Οι περισσότεροι προγραμματίζουν το επερχόμενο ταξίδι τους έναν έως έξι μήνες νωρίτερα. Οι Millennials είναι λιγότερο πιθανό να προγραμματίσουν πράγματα λιγότερο από ένα μήνα νωρίτερα σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες.
  • Οι νεότεροι ταξιδιώτες (Gen Z, Millennials) έχουν περισσότερες από διπλάσιες πιθανότητες να κάνουν κράτηση ή να προγραμματίσουν να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες (53% έναντι 21%, κατά μέσο όρο).
  • Το 61% κάνει κράτηση σε δραστηριότητες πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Σχεδόν το ένα τέταρτο να κάνει κράτηση τέσσερις ή περισσότερες εβδομάδες πριν από το ταξίδι τους.
    Οι Baby Boomers είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση τέσσερις συν εβδομάδες νωρίτερα για το επερχόμενο ταξίδι τους (41% έναντι 19%, κατά μέσο όρο).
  • Το Gen Z και οι Millennials είναι πιο πιθανό να αισθάνονται αρνητικά συναισθήματα (δηλαδή, προσεκτικοί, καταβεβλημένοι, ανήσυχοι) σε σύγκριση με τις παλαιότερες γενιές.