Το TripAdvisor εμπιστεύτηκε το 62% του συνόλου των ταξιδιωτών του Ηνωμένου Βασιλείου που πραγματοποίησαν έρευνες και στο τέλος έκαναν και κρατήσεις online, σύμφωνα με στοιχεία μελέτης που έδωσε στην δημοσιότητα η μηχανή αναζήτησης.

Σύμφωνα με την έρευνα το TripAdvisor ακολουθούν η Booking.com 45%, το Trivago 28%, η Hotels.com 23% και η Expedia 22%.

Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από την comScore από τον Απρίλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2017 σε 12 βασικές παγκόσμιες αγορές και σε περισσότερους από 325 δικτυακούς τόπους συναλλαγών και το ποσοστό του Ηνωμένου Βασιλείου ήταν ελαφρώς υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 60%.

“Τα αποτελέσματα της μελέτης Path to Purchase δείχνουν ότι κατά μέσο όρο οι ταξιδιώτες χρειάζονται ένα μήνα ή και περισσότερο για να μελετήσουν το ταξίδι τους και ότι κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου η επιρροή του TripAdvisor στις αποφάσεις κράτησης ξενοδοχείων και πτήσεων των καταναλωτών είναι καταλυτική, δήλωσε ο Martin Verdon-Roe, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ ξενοδοχείων στο TripAdvisor.

Αυτό δίνει στις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις ένα κρίσιμο παράθυρο για ευκαιρίες ώστε κάποιος να ασχοληθεί με αυτούς τους ταξιδιώτες στο TripAdvisor σε ένα στάδιο επιρροής, ειδικά μέσω των προϊόντων προβολής, metasearch και Business Advantage”.