Φως στο πώς τα τελευταία lockdown επηρέασαν τις κρατήσεις ταξιδιών στην Ευρώπη, επιχειρεί να ρίξει η trivago.

Τα δεδομένα προέρχονται από τον Οκτώβριο και δίνουν μια ματιά στις τάσεις των αναζητήσεων, εν’ μέσω των αναγγελιών για κλειδώματα.
Συμπεριλαμβανομένης της επιθυμίας ταξιδιού, του χρόνου που θα ταξιδέψουν οι Ευρωπαίοι καθώς και τις προτιμήσεις σε εσωτερικά ή διεθνή ταξίδια.

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν μια απότομη μείωση του ενδιαφέροντος από Γάλλους ταξιδιώτες από τα νέα lockdown.
Ο τομέας διαμονής στο Ηνωμένο Βασίλειο δείχνει να υποφέρει καθώς πάνω από το 30% των Βρετανών ταξιδιωτών επικεντρώθηκαν σε άμεσα ταξίδια τον Οκτώβριο, με κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

  • Στη Γαλλία, η δεύτερη ανακοίνωση κλειδώματος οδήγησε σε άμεση μείωση της επιθυμίας ταξιδιού. Αλλά ο αντίκτυπος δεν ήταν τόσο σοβαρός στη Γερμανία.
  • Τα εγχώρια ταξίδια έχασαν τη δημοτικότητά τους τον Οκτώβριο στη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ακόμη και πριν ανακοινωθούν τα lockdown.
  • Με πολλούς καταναλωτές που πραγματοποιούν αναζητήσεις τελευταίας στιγμής (το 36% των βρετανικών αναζητήσεων πραγματοποιούνται για ταξίδια την προηγούμενη μέρα), το lockdown Νοεμβρίου αντιπροσωπεύει σημαντική απώλεια εισοδήματος για τους παρόχους διαμονής στο Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, το μερίδιο των “κλικ” για διαμονή σε σπίτια αυξήθηκε σταθερά από περίπου τον Απρίλιο του 2020, φτάνοντας το 70% στο τέλος του καλοκαιριού.
    Την εβδομάδα της 19ης Οκτωβρίου (πριν από τις ανακοινώσεις lockdown), αυτό μειώθηκε σε περίπου 60% τόσο για το Ηνωμένο Βασίλειο όσο και για τη Γαλλία.
  • Στη Γερμανία, το μερίδιο των εσωτερικών ταξιδιών είναι ελαφρώς υψηλότερο, στις 19 Οκτωβρίου. Aλλά αυτό έχει μειωθεί από τις αρχές Οκτωβρίου (πριν από τον Οκτώβριο υπήρξε σταθερή αύξηση από τον Ιούλιο).