Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τρόπους για να διαφημίσετε το ακίνητο σας για να προσελκύσετε κρατήσεις last minute τις πιο γλυκές διακοπές του χρόνου του Αγίου Βαλεντίνου, αποκαλύπτει η Trivago.

Για να διευκολύνετε τους ταξιδιώτες να αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο που είναι προσαρμοσμένο σε αυτούς, η εξατομίκευση των προσφορών σας είναι ο καλύτερος τρόπος.

Όσο πιο σχετικές και ουσιαστικές είναι, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Επιπλέον, μπορείτε να στοχεύσετε πιθανούς επισκέπτες με τις προσφορές σας για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου κατά τη διάρκεια της διαδρομής των πελατών, από το στάδιο του προγραμματισμού έως το check-in.

Εάν δεν είστε σίγουροι τι να προωθήσετε, ρίξτε μια ματιά στα δυνατά σημεία του καταλύματος σας, ειδικά στην τοποθεσία του.
Προφανώς, δεν αποτελεί επιλογή για κάθε κατάλυμα να προσφέρει στους επισκέπτες περιποίηση σπα ή δείπνο για δύο άτομα, αλλά η συνεργασία με ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων που παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες είναι μια επιλογή.

Οι συνδέσεις B2B μεταξύ των βιομηχανιών στην περιοχή σας όχι μόνο ενθαρρύνουν την αμοιβαία ανάπτυξη, αλλά αποτελούν επίσης καλές διεξόδους μάρκετινγκ για την ιδιοκτησία σας.

Αλλά, φυσικά, το απλό είναι και όμορφο. Μπορείτε εύκολα να ευχαριστήσετε τους επισκέπτες με καλούδια με αγάπη, ένα συμπληρωματικό ρόφημα κατά το check-in ή ακόμα και δωρεάν χρήση του μίνι μπαρ, οι δυνατότητες είναι αμέτρητες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφήσετε τη φαντασία σας ελεύθερη για να δημιουργήσετε μια αξέχαστη εμπειρία επισκέπτη.

Προωθήστε την αγάπη

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πιθανότατα η πλατφόρμα σας για να προωθήσετε τις προσφορές σας.
Διευρύνετε το κοινό σας στοχεύοντας επίσης άτομα που είναι παρόμοια με τους προηγούμενους καλεσμένους σας. Είναι πιο εύκολο από όσο νομίζεις.

Το Facebook, για παράδειγμα, μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα παρόμοιο κοινό που βασίζεται στους θαυμαστές σας, με έμφαση στα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και την τοποθεσία για να αναφέρουμε μερικά. Στη συνέχεια, το Facebook θα προωθήσει τη διαφήμιση σας στο παρόμοιο κοινό που θα μπορούσε επίσης να ενδιαφέρεται για την ιδιοκτησία σας.

Εάν είστε στο Instagram, δοκιμάστε τις δυνάμεις σας στο Instagram Reels που έχει 22% υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης από τα τυπικά βίντεο στην πλατφόρμα.

Μην ξεχνάτε επίσης μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email. Η παράδοση μιας προσφοράς για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στα εισερχόμενα επαναλαμβανόμενων καλεσμένων σας μπορεί να τους εμπνεύσει να επιστρέψουν και αυτό τον Φεβρουάριο.

Και μιας και είμαστε στο θέμα της προώθησης, ας μιλήσουμε και για το timing. Όταν διαφημίζετε την προσφορά σας για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στο Διαδίκτυο, μπορεί κάλλιστα να προσεγγίσετε πιθανούς επισκέπτες που βιώνουν αυτό που η Google αποκαλεί «στιγμές-θέλω-να-φύγω».

Τα άτομα σε αυτό το στάδιο μόλις αρχίζουν να φαντάζονται πού θα μπορούσαν να πάνε και πώς θα μπορούσε να μοιάζει αυτό το ταξίδι. Επιπλέον, το 82% αυτών των ταξιδιωτών αναψυχής δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για τη διαμονή τους.

Αγάπη με την πρώτη ματιά

Μόλις κεντρίσετε το ενδιαφέρον στα social media, γνωρίζετε ότι οι πιθανοί επισκέπτες θα ξεκινήσουν την αναζήτηση στο διαδίκτυο για να μάθουν περισσότερα για την ιδιοκτησία σας. Τότε πρέπει να τους βοηθήσετε να οπτικοποιήσουν τη διαμονή τους μαζί σας.

Τα ευρήματα μιας νευρολογικής μελέτης από το Michigan State University αποκάλυψαν ότι ο οπτικός φλοιός του εγκεφάλου μας, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ερμηνεία και την επεξεργασία των οπτικών πληροφοριών που λαμβάνουν τα μάτια μας, «είναι πιο ισχυρός από ό,τι πιστεύαμε προηγουμένως» και μπορεί να επηρεάσει τη λήψη αποφάσεων. Επομένως, όσο υψηλότερη είναι η ποιότητα και όσο πιο σχετικές είναι οι φωτογραφίες σας, τόσο πιο πειστικοί μπορείτε να είστε. Ποιες πρέπει να είναι οι φωτογραφίες σας;

  • Σαφείς: Αποφύγετε στοιχεία που μπορούν εύκολα να χρονολογήσουν φωτογραφίες και να αποσπάσουν την προσοχή των ταξιδιωτών από τον κύριο σκοπό της φωτογραφίας.
  • Ανάλυση: Η ανάλυση 2.000 pixel είναι ιδανική, διαφορετικά οι φωτογραφίες με χαμηλή ανάλυση θα εμφανίζονται θολές
  • Τέλεια φωτισμένες: Επωφεληθείτε από το φυσικό φως ακολουθώντας αυτό που οι φωτογράφοι αποκαλούν «χρυσή ώρα» είναι η ώρα λίγο μετά την ανατολή και λίγο πριν τη δύση του ηλίου.