Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Trivago συμβουλεύει τους ξενοδόχους πώς να προωθήσουν το κατάλυμα τους του Αγίου Βαλεντίνου. Το 17% σχεδιάζει να το γιορτάσει μια ρομαντική απόδραση. Με την κατάλληλη στρατηγική μπορούν τα ξενοδοχεία να προσελκύσουν επισκέπτες.

Έρωτας παντού

Οι ταξιδιώτες αναζητούν περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους. Και ο καλύτερος τρόπος είναι η εξατομίκευση των προσφορών.
Όσο πιο συναφείς και ουσιαστικές είναι, τόσο πιο πιθανό είναι να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα για κρατήσεις.

Με τις προσφορές μπορείτε να στοχεύσετε δυνητικούς πελάτες την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου καθ’ όλη την εμπειρίας. Από το στάδιο του προγραμματισμού μέχρι το check-in.

Αναδείξτε τα δυνατά σημεία του ξενοδοχείου σας

Δεν είστε σίγουροι ποιες είναι οι καλύτερες παροχές για να προωθήσετε; Τότε εξετάστε τα δυνατά σημεία του ξενοδοχείου σας.

  • Κάθε κατάλυμα δεν έχει τη δυνατότητα να προσφέρει στους πελάτες σπα ή ρομαντικό δείπνο για δύο.
    Η συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις που παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες, είναι ένα συν στην προσφορά σας. Οι επιχειρηματικές συνδέσεις στην περιοχή προάγουν την αμοιβαία ανάπτυξη και αποτελούν καλές πηγές μάρκετνιγκ για το ξενοδοχείο σας.
  • Ευχαριστήσετε τους πελάτες σας προσφέροντας τους αφράτα καλούδια φτιαγμένα με αγάπη. Προσφέρετε ένα δωρεάν ρόφημα στο check-in ή δωρεάν χρήση του mini bar.

Οι επιλογές είναι απεριόριστες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφήσετε τη φαντασία σας ελεύθερη. Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε μια αξέχαστη εμπειρία πελάτη.

Διαδώστε την αγάπη

Αφού αποφασίσετε τι προσφορά θα κάνετε για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου,

Η πιο κατάλληλη πλατφόρμα για την προώθηση της προσφορά για την πιο ρομαντική γιορτή, είναι τα social media.

Η επαφή με προηγούμενους πελάτες διαδικτυακά, είναι σημαντική. Το επαναληπτικό μάρκετνιγκ τους υπενθυμίζει έναν εξαιρετικό λόγο να κάνουν ξανά κράτηση.

Διευρύνετε το κοινό σας. Στοχεύστε σε ανθρώπους που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με τους προηγούμενους πελάτες σας. Είναι ευκολότερο από όσο μπορεί να φαντάζεστε.

Προώθηση μέσω Facebook και Instagram και καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email

  • Το Facebook για παράδειγμα, μπορεί να σας βοηθήσει να ρυθμίσετε ένα παρόμοιο κοινό που βασίζεται στους προηγούμενους πελάτες σας. Το επίκεντρο είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, τα ενδιαφέροντα και η τοποθεσία τους. Το Facebook θα προωθήσει τη διαφήμιση σας σε ένα παρόμοιο κοινό, που μπορεί να ενδιαφέρεται και εκείνο για το ξενοδοχείο σας.
  • Αν χρησιμοποιείτε Instagram, δοκιμάστε τα ψυχαγωγικά, εντυπωσιακά βίντεο (reels). Αυτά παρουσιάζουν 22% υψηλότερα ποσοστά αλληλεπίδρασης από τα κανονικά βίντεο.
    Καθώς τα reels είναι ανιχνεύσιμα στο Instagram, διευρύνετε την απήχηση σας στην κοινότητα του.
    Μπορείτε να τα κοινοποιήσετε στη ροή σας στο Instagram, να τα προσθέσετε στις ιστορίες σας. Ακόμα και να τα αναρτήσετε στη σελίδα σας στο Facebook.
  • Μην ξεχάσετε επίσης, τις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email. Οι προηγούμενοι και  τακτικοί πελάτες σας που θα λάβουν μια προσφορά για του Αγίου Βαλεντίνου, μπορεί να σας προτιμήσουν ξανά.

Στόχος οι ταξιδιώτες που αναζητούν «στιγμές επιθυμίας για απόδραση»

Στην προώθηση, όπως υπογραμμίζει η Trivago, σημαντικό είναι και το θέμα του καλού συγχρονισμού. Στην διαφήμιση της προσφοράς σας για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου διαδικτυακά, προσεγγίστε πελάτες που αναζητούν αυτό που η Google αποκαλεί «στιγμές επιθυμίας για απόδραση».

Οι άνθρωποι αυτοί έχουν μόλις αρχίσει να σκέφτονται πιθανούς προορισμούς και να φαντάζονται το ταξίδι τους. Το 82% δεν έχει κλείσει ακόμα τη διαμονή του.

Κεραυνοβόλος έρωτας

Προκαλώντας το ενδιαφέρον στα social media, θα αρχίσουν να κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο δυνητικοί πελάτες, ώστε να μάθουν περισσότερα για το κατάλυμα. Και πρέπει να τους βοηθήσετε να φανταστούν πώς θα είναι η διαμονή στο ξενοδοχείο σας.

Όπως υπογραμμίζει η Trivago, τα ευρήματα νευρολογικής μελέτης του Michigan State University αποκάλυψαν ότι ο οπτικός φλοιός του εγκεφάλου -που ευθύνεται για την ερμηνεία και την επεξεργασία των οπτικών πληροφοριών που λαμβάνουν τα μάτια μας- είναι «πιο ισχυρός από ό,τι πιστεύαμε παλαιότερα» και μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που λαμβάνουμε αποφάσεις.
Συνεπώς, όσο πιο ποιοτικές και συναφείς είναι οι φωτογραφίες σας τόσο πιο πειστικές θα είναι.

Τι χαρακτηριστικά θα πρέπει να έχουν οι φωτογραφίες σας

  • Ευκρίνεια: Αποφύγετε τα στοιχεία που μπορούν να μειώσουν τη διαύγεια μιας φωτογραφίας και να αποσπάσουν τους ταξιδιώτες από τον βασικό της σκοπό.
  • Υψηλή ανάλυση: Ιδανική ανάλυση θεωρείται εκείνη των 2.000 pixel, ειδάλλως φωτογραφίες με χαμηλή ανάλυση θα εμφανίζονται θολές.
  • Ιδανικό φωτισμό: Εκμεταλλευτείτε τον φυσικό φωτισμό βγάζοντας φωτογραφίες κατά τις «χρυσές ώρες» της ημέρας, όπως αποκαλούν οι φωτογράφοι τη στιγμή λίγο μετά την ανατολή του ηλίου και μόλις πριν από τη δύση του.

Πρέπει να εμφανίζετε τουλάχιστον 17 φωτογραφίες υψηλής ποιότητας που δείχνουν το ξενοδοχείο σας στα καλύτερα του.
Σε αυτές να περιλαμβάνεται η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου καθώς και άλλες γιορτές. Οι δυνητικοί πελάτες πρέπει να δουν πώς μεταμορφώνεται το κατάλυμα σας, από τη μία εποχή στην άλλη.
Σημαντικό είναι να περιγράψτε με λεπτομέρειες για το πώς γιορτάζεται του Αγίου Βαλεντίνου στο κατάλυμα σας.