Απαντήσεις στα βασικά ερωτήματα των ξενοδόχων για το πως το το metasearch, μπορεί να οδηγήσει σε απευθείας κρατήσεις, δίνει η trivago.
Σε αυτό το άρθρο, η trivago εστιάζει στις απευθείας κρατήσεις και στο metasearch ως κανάλι κατανομής.

Ποια είναι τα οφέλη των απευθείας κρατήσεων;

Οι online ταξιδιωτικές εταιρείες μπορεί να αποτελούν σημαντικό κανάλι κατανομής, αλλά δεν συγκρίνονται με τις απευθείας κρατήσεις.
Σύμφωνα με μια μελέτη της Kalibri Labs, “oι απευθείας κρατήσεις παραμένουν πιο επικερδείς για τον ξενοδοχειακό κλάδο -γύρω στο 9%. Kαι εάν ληφθούν υπόψη και οι συναφείς δαπάνες, η κερδοφορία μπορεί να είναι μεγαλύτερη κατά σχεδόν 18%”.

Ορισμένα από τα συγκεκριμένα οφέλη των απευθείας κρατήσεων είναι η μείωση στο υψηλό κόστος των προμηθειών των online ταξιδιωτικών εταιρειών. Kαι η κατοχή του πλήρους ελέγχου στην επικοινωνία με τους πελάτες.
Αυτά τα οφέλη μπορούν να οδηγήσουν στην εξοικονόμηση επιπλέον δαπανών. Να διασφαλίσουν την απόκτηση και διατήρηση πελατών, με στόχο την καλλιέργεια καλύτερων σχέσεων και την αφοσίωσή τους.

Metasearch και αύξηση στις απευθείας κρατήσεις

Γιατί δεν μπορώ να εξασφαλίσω απευθείας κρατήσεις;

Πριν από την ψηφιακή εποχή, τα ξενοδοχεία συνήθιζαν να αντιμετωπίζουν τους ανταγωνιστές τους με πολύ παραδοσιακό τρόπο.
Οι κύριοι ανταγωνιστές τους ήταν τα άλλα ξενοδοχεία. Όμως σήμερα, το επίπεδο του ανταγωνισμού των ξενοδοχείων έχει αυξηθεί πολλαπλά. Και το εύρος πλέον υπερβαίνει μακράν τα παραδοσιακά ξενοδοχεία. Κι εδώ, αναφερόμαστε στις ιστοσελίδες κρατήσεων τρίτων ή στις online ταξιδιωτικές εταιρείες.

Στις μέρες μας, οι online ταξιδιωτικές εταιρείες είναι οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές. Η προσέλκυση απευθείας κρατήσεων αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για τους ξενοδόχους όλων των μεγεθών παγκοσμίως.

Η Deloitte στη μελέτη της με τίτλο Travel and Hospitality Industry Outlook αναφέρεται στη μάχη για τον πελάτη. Σημειώνει ότι “η αέναη διελκυστίνδα μεταξύ ταξιδιωτικών παρόχων και online διαμεσολαβητών μπορεί να ενταθεί”. Ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Για πρώτη φορά στα χρονικά, οι κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω online ταξιδιωτικών εταιρειών υπερβαίνουν πλέον τις συνολικές κρατήσεις μέσω ιστοσελίδων ξενοδοχείων. Αυτή η ισχυρή δυναμική των online ταξιδιωτικών εταιρειών προκαλεί ανησυχία στους ξενοδόχους που θέλουν να προσελκύσουν απευθείας κρατήσεις στα καταλύματα τους.

Metasearch και αύξηση στις απευθείας κρατήσεις

Πώς μπορεί το metasearch να με βοηθήσει να αυξήσω τις απευθείας κρατήσεις

Παρά την έντονη ανάπτυξη των online ταξιδιωτικών εταιρειών, τα ξενοδοχεία δεν είναι ανυπεράσπιστα στη μάχη για την κατανομή.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους τα ξενοδοχεία μπορούν να προσελκύσουν ταξιδιώτες στις ιστοσελίδες τους και το metasearch είναι ένας από αυτούς.
Η ανάπτυξη του metasearch έχει βοηθήσει ανεξάρτητα καταλύματα να ανακτήσουν κάποιο από το χαμένο έδαφος σε ότι αφορά την προσέλκυση απευθείας κρατήσεων.

Στη μελέτη της Phocuswright με τίτλο Independent Lodging Properties and the Online Marketplace αναφέρεται ότι “η ανάπτυξη του metasearch έχει βοηθήσει ανεξάρτητα καταλύματα να ανακτήσουν κάποιον έλεγχο από τις ολοένα και πιο κυρίαρχες online ταξιδιωτικές εταιρείες στον τρόπο πωλήσεων.
Επειδή γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ μάρκετινγκ και κατανομής. Το metasearch ως τρόπος πραγματοποίησης επιχειρηματικών συναλλαγών γίνεται δεκτό με μεγάλη ικανοποίηση. Και μάλιστα σε βαθμό που το 42% των ανεξάρτητων καταλυμάτων επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν περισσότερο αυτό το κανάλι για την κατανομή στο μέλλον”.