Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τρεις τρόπους για να αυξήσουν τις κρατήσεις τους τα ξενοδοχεία, αποκαλύπτει η Trivago. Βοηθά το προφίλ ενός ξενοδοχείου να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Παράλληλα δείχνει τον τρόπο που θα πείσουν οι ξενοδόχοι τους πιθανούς επισκέπτες να κάνουν απευθείας κράτηση καθώς και πώς να αυξήσουν την απήχηση του καταλύματος τους στην πλατφόρμα.
1. Σημειώστε όλα τα σωστά πλαίσια για ταξιδιώτες
Οι ταξιδιώτες της Trivago όχι μόνο αφιερώνουν χρόνο περιηγώντας τα προφίλ ξενοδοχείων με αναλυτικές πληροφορίες. Χρησιμοποιούν επίσης το σύστημα φίλτρων της πλατφόρμας για να βρουν τα ξενοδοχεία που προσφέρουν τις ανέσεις και τις υπηρεσίες που αναζητούν στα καταλύματα.
Όταν υποδείξετε όλα αυτά που προσφέρετε, θα εμφανίζονται ως επισημασμένα εικονίδια που οι ταξιδιώτες θα αναγνωρίσουν αμέσως στο προφίλ σας στην trivago.
Προσφέρετε Wi Fi τόσο στο λόμπι όσο και στα δωμάτια; Είναι δωρεάν ή υπάρχει χρέωση; Τι θα λέγατε για το παρκάρισμα; Είναι δωρεάν ή το χρεώνετε; Οι ταξιδιώτες που είναι έτοιμοι για κράτηση πρέπει να γνωρίζουν.
Για να βεβαιωθείτε ότι το σύστημα της Trivago έχει περισσότερες πιθανότητες να σας προωθήσει στα αποτελέσματα αναζήτησης σε όλο τον κόσμο, ανατρέξτε στην ενότητα Βασικές πληροφορίες στα Στοιχεία ιδιοκτησίας και ελέγξτε ξανά ότι έχετε σημειώσει τα πλαίσια των υπηρεσιών και των ανέσεων που μπορούν να περιμένουν και να απολαμβάνουν οι επισκέπτες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους μαζί σας.
2. Δείξτε το ακίνητο σας με το καλύτερο φως
Καθώς το 90% των πληροφοριών που αποστέλλονται στον εγκέφαλό μας είναι οπτικές, δεν είναι περίεργο που οι εικόνες έχουν τέτοιο αντίκτυπο πάνω μας.
Μια νευρολογική μελέτη από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν αποκάλυψε ότι ο οπτικός φλοιός του εγκεφάλου, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ερμηνεία και την επεξεργασία οπτικών πληροφοριών που λαμβάνουν τα μάτια μας, είναι «πιο ισχυρός από ό,τι πιστεύαμε προηγουμένως».
Ουσιαστικά, μπορεί να επηρεάσει τη λήψη αποφάσεων όπως ακριβώς και οι παραδοσιακές περιοχές υψηλότερου επιπέδου του εγκεφάλου.
Για να δώσετε στους περίεργους ταξιδιώτες της Trivago την ευκαιρία να οραματιστούν μια αξέχαστη διαμονή μαζί σας, η συλλογή εικόνων στα Στοιχεία ιδιοκτησίας σας θα πρέπει να είναι γεμάτη μόνο φωτογραφίες υψηλής ποιότητας που προβάλλουν τα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους σας με τον καλύτερο δυνατό φωτισμό. Άλλωστε, η εικόνα πουλάει. Βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες σας είναι:
- Καθαρό και καθαρό (αποφύγετε στοιχεία που μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή των ταξιδιωτών).
- Τέλειο εικονοστοιχείο (αποφύγετε τη χαμηλή ανάλυση που θα θολώνει τις φωτογραφίες—τα 2.000 pixel είναι τα ιδανικά).
- Καλά φωτισμένο και εστιασμένο (αποφύγετε τη φωτογράφηση χώρων με χαμηλό φωτισμό και από άβολες γωνίες).
3. Ενημερώστε τους ταξιδιώτες ότι είστε η σωστή επιλογή για αυτούς
Κανείς δεν μπορεί να περιγράψει το ξενοδοχείο σας καλύτερα από εσάς. Επομένως, εκμεταλλευτείτε τον χώρο στο προφίλ σας για να προσθέσετε μια εξαιρετική περιγραφή στα Στοιχεία ιδιοκτησίας σας.
Αυτό που θα πρέπει να αποφύγετε είναι να αντιγράψετε (ή ακόμα και να επεξεργαστείτε ελαφρά) μια περιγραφή που έχετε ήδη στον ιστότοπο σας ή σε ιστότοπους κρατήσεων συνεργατών και στη συνέχεια να τη χρησιμοποιήσετε στην Trivago.
Ο λόγος είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, δεν θέλουν να εμφανίζουν στους χρήστες αποτελέσματα με διπλό περιεχόμενο.
Στόχος σας είναι να παρέχετε στις μηχανές αναζήτησης και στους ταξιδιώτες τόσο μοναδικό περιεχόμενο όσο και μοναδική αξία. Με άλλα λόγια, η περιγραφή σας στην Trivago δεν υπάρχει πουθενά αλλού στο Διαδίκτυο.
Για να επιτύχετε αυτή τη μοναδικότητα, βάλτε τον εαυτό σας στη θέση ενός ταξιδιωτικού συγγραφέα ενώ δημιουργείτε την περιγραφή για το προφίλ σας. Για ιδέες σχετικά με το πώς να δομήσετε το δικό σας, χρησιμοποιήστε τα παρακάτω ως οδηγό:
- Περιγράψτε τα γενικά σημεία του ακινήτου σας (π.χ. τύπος κτιρίου, τοποθεσία, ταξινόμηση αστεριών).
- Αναφέρετε τύπους δωματίων και μόνο μερικές ανέσεις (π.χ. κλιματισμό, τηλεόραση επίπεδης οθόνης, χρηματοκιβώτιο, τζακούζι).
- Ανατρέξτε στα κύρια χαρακτηριστικά του καταλύματος σας (π.χ. πισίνα, γυμναστήριο, σάουνα, χώρος ευεξίας).
- Υποδείξτε εάν υπάρχει εστιατόριο ή μπαρ στις εγκαταστάσεις, καθώς και προτεινόμενες επιλογές για φαγητό σε κοντινή απόσταση. Συμβουλές σχετικά με τις δυνατότητες παραλαβής σε πακέτο και παράδοσης μπορεί επίσης να είναι χρήσιμες.
- Ονομάστε τα αξιοθέατα και τα σημεία ενδιαφέροντος που βρίσκονται κοντά (π.χ., ορόσημα, μουσεία, εμπορικούς δρόμους και την υπέροχη ύπαιθρο).