Σύνταξη: tourismtoday.gr

Για ανεξάρτητα ξενοδοχεία, το metasearch αλλάζει το παιχνίδι. Σύμφωνα με την Trivago προσφέρει περισσότερο έλεγχο της ορατότητας και του κόστους, επιτρέποντας να ανταγωνίζονται τους online ταξιδιωτικούς πράκτορες (OTA), να προσελκύουν απευθείας κρατήσεις και να αποφεύγουν υψηλές προμήθειες σε κάθε κράτηση. Δείτε πώς λειτουργεί η μετα-αναζήτηση:

  • Ένας ταξιδιώτης ψάχνει για ένα ξενοδοχείο σε μια μηχανή μετα-αναζήτησης.
  • Η πλατφόρμα εμφανίζει τιμές από την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, καθώς και τιμές OTA.
  • Ο ταξιδιώτης κάνει κλικ στη φθηνότερη προσφορά και ανακατευθύνεται στον αντίστοιχο ιστότοπο για κράτηση.

 

Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες διαφοροποίησης είναι ότι, σε αντίθεση με τα OTA, μια μετα-αναζήτηση δεν χειρίζεται την κράτηση (δηλαδή, ένας ταξιδιώτης δεν μπορεί να κάνει κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο), αλλά ανακατευθύνονται στον ιστότοπο ξενοδοχείου.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι απαραίτητο για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία να εξισώνουν τους όρους ανταγωνισμού έναντι των OTA.

 

Trivago: 4 τρόποι για να ενισχύσουν τα ξενοδοχεία τις απευθείας κρατήσεις

  • Ενισχύστε τις απευθείας κρατήσεις: Αντί να χάνετε επισκεψιμότητα στα OTA, μπορείτε να προωθήσετε τις δικές σας τιμές ιστότοπου και να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις , αυξάνοντας την κερδοφορία σας και μειώνοντας την εξάρτησή σας από τα OTA.
  • Αλλάξτε την ισορροπία προς όφελος σας: Τα OTA κυριαρχούν στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά το metasearch δίνει στο ξενοδοχείο τη σωστή προβολή που χρειάζεται.
  • Βελτιστοποίηση κόστους-αποτελεσματικότητας: Ένα ευέλικτο μοντέλο πληρωμής ανά διαμονή που προσφέρεται από metasearch, σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία πληρώνουν προμήθεια για απευθείας κράτηση μόνο όταν ο επισκέπτης αναχωρήσει από το ξενοδοχείο.
  • Δημιουργήστε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας: Σε αντίθεση με τα OTA, τα οποία ελέγχουν την εμπειρία των επισκεπτών, καθώς η κράτηση γίνεται απευθείας στον ιστότοπό τους, η μετα-αναζήτηση οδηγεί την επισκεψιμότητα απευθείας στον ιστότοπό σας με βάση τη λίστα διαφημίσεων του ξενοδοχείου σας, ενισχύοντας την παρουσία της επωνυμίας σας.

Εν ολίγοις, το metasearch βοηθά τους ξενοδόχους, να ανταγωνιστούν με OTA, να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις και να ενισχύσουν την παρουσία της επωνυμίας τους.

Αξιοποιώντας τη σωστή στρατηγική μετα-αναζήτησης, μπορούν να ενισχύσουν την προβολή του ξενοδοχείου τους, να μειώσουν την εξάρτηση από πλατφόρμες τρίτων και να αποκτήσουν τον πλήρη έλεγχο των σχέσεων και των εμπειριών των επισκεπτών τους.