Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τρόπους για υπέροχες φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας στο προφίλ σας στην Trivago, στον ιστότοπο σας και στα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα πουλήσουν το ακίνητο σας, αποκαλύπτει η μηχανή αναζήτησης.

Οι καθαρές εικόνες θα σας βοηθήσουν να τραβήξετε την προσοχή των πιθανών επισκεπτών. Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνουν οι ταξιδιώτες κοιτάζοντας τις φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας τόσο το καλύτερο. Γιατί; Γιατί θα είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση αν τους αρέσει αυτό που βλέπουν.

Ποιοι τύποι φωτογραφιών δεν πρέπει να υπάρχουν στη συλλογή σας

  • Μία φωτογραφία του λογότυπου του ξενοδοχείου σας ή φωτογραφίες με υδατογραφήματα.
  • Κοντινό πλάνο μη συναφών αντικειμένων, όπως μαξιλάρια, ρολόγια, καλάθια με φρούτα, λάμπες κ.λπ.
  • Φωτογραφίες του ίδιου αντικειμένου (π.χ. δωμάτιο, μπάνιο) από διαφορετική οπτική γωνία. Οι ταξιδιώτες τα βλέπουν ως αντίγραφα.

Trivago: 5 συμβουλές για φωτογραφίες ξενοδοχείων που πουλάνε

1. Σαφή

Συχνά παραβλέπεται, το πρώτο βήμα είναι να διασφαλίσετε ότι το δωμάτιο που φωτογραφίζετε είναι καθαρό και τακτοποιημένο. Μην αφήνετε τίποτα να αποσπά την προσοχή από τον κύριο σκοπό και το σχεδιασμό του δωματίου.

Εάν δεν θέλετε να αντικαθιστάτε τις εικόνες σας πολύ συχνά, αποφύγετε να συμπεριλάβετε τεχνολογία όπως υπολογιστές, τηλέφωνα ή αυτοκίνητα. Με τον ρυθμό που προχωρά η τεχνολογία, αυτά τα στοιχεία θα χρονολογήσουν γρήγορα τις φωτογραφίες σας, καθιστώντας αμφισβητήσιμη την ακρίβεια της εικόνας.

Οι άνθρωποι στις φωτογραφίες είναι επίσης πρόσθετοι περισπασμοί. Αφήστε τους πιθανούς επισκέπτες να φανταστούν τον εαυτό τους να χαλαρώνει δίπλα στην πισίνα ή να χαλαρώνει στη σάουνα. Επιπλέον, οι φωτογραφίες που δείχνουν άτομα ως επισκέπτες μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τους άλλους να πιστέψουν ότι το κατάλυμα δεν είναι η ιδανική διαμονή τους.

2. Φως

Ο φωτισμός είναι αναμφισβήτητα ο πιο σημαντικός παράγοντας στη φωτογραφία. Ο σωστός φωτισμός μπορεί να αλλάξει εντελώς έναν χώρο. Σκεφτείτε τι ψάχνει ο ταξιδιώτης όπως ηρεμία, ζεστασιά και ανοιχτός χώρος. Προσέξτε τις σκιές που μπορεί να προκαλέσουν το φυσικό φως και οι λάμπες δωματίου.

Αντίθετα, αναζητήστε τρόπους για να τοποθετήσετε διακριτικά πρόσθετο φωτισμό για να φωτίσετε αυτούς τους σκοτεινούς χώρους.

Το φυσικό φως βοηθά επίσης το δωμάτιο να φαίνεται καλύτερα. Αποφύγετε τα τεχνητά φώτα που ρίχνουν μπλε ή πορτοκαλί αποχρώσεις στο δωμάτιο.
Αντίθετα, σχεδιάστε να τραβήξετε φωτογραφίες όταν είναι διαθέσιμη η βέλτιστη ποσότητα φυσικού φωτός για αυτόν τον χώρο. Κατά τη λήψη εξωτερικών ή εξωτερικών ανέσεων του ξενοδοχείου, ο βέλτιστος φωτισμός είναι φυσικά διαθέσιμος κατά τη διάρκεια αυτού που είναι γνωστό στους φωτογράφους ως «χρυσή ώρα». Αυτό συμβαίνει δύο φορές την ημέρα, λίγο μετά την ανατολή του ηλίου και λίγο πριν τη δύση του ηλίου.

3. Επεξεργασία

Η μεταπαραγωγή είναι εξίσου σημαντική με την προετοιμασία και την ίδια τη φωτογραφία. Χρησιμοποιώντας τα σωστά εργαλεία επεξεργασίας, μπορείτε να βελτιώσετε ακόμη και μερικές από τις φαινομενικά μη εξαργύρωτες φωτογραφίες σας.

Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να ξοδέψετε ένα χέρι και ένα πόδι σε επαγγελματικό λογισμικό επεξεργασίας. Υπάρχουν μερικές δωρεάν επιλογές στην αγορά όπως το Pixlr Editor και το Express.

Αυτές οι επιλογές προσφέρουν μια εργαλειοθήκη με βασικές λειτουργίες επεξεργασίας και κόλπα που σας επιτρέπουν να ευκρινίσετε τις θολές εικόνες, να κάνετε διορθώσεις χρώματος και να παίξετε με τον φωτισμό. Συνήθως, δεν θέλετε να γίνετε υπερβολικά «καλλιτεχνικοί» με φίλτρα ή εφέ. Λάβετε υπόψη ότι η τελική εικόνα πρέπει να εξακολουθεί να φαίνεται φυσική και ακριβής.

4. Γωνία

Εστίαση και συμμετοχή. Κατά τη λήψη ενός εσωτερικού χώρου, μπορεί να υπάρχουν πολλοί περιορισμοί που μπορούν να κάνουν το μέγεθος του δωματίου να φαίνεται αμέσως μικρότερο.

Οι τοίχοι είναι ο χειρότερος ένοχος. Για να αποφύγετε τη μη κολακευτική παραμόρφωση, δοκιμάστε να τραβήξετε μέσα από μια πόρτα με ευρυγώνιο φακό για να κερδίσετε χώρο. Συνθέστε κάθε φωτογραφία σας έχοντας κατά νου τις ευκολίες και θυμηθείτε ότι ελέγχετε αυτό που βλέπει ο θεατής. Αναρωτηθείτε:

Προσπαθείτε να επιδείξετε την πρόσβαση στο μπαλκόνι της κρεβατοκάμαρας ή πρόσθετος χώρος διαβίωσης; Μόλις έχετε μερικές εικόνες, παίξτε με την περικοπή για να χειριστείτε περαιτέρω την εστίαση της φωτογραφίας. Τα προαναφερθέντα εργαλεία θα σας βοηθήσουν να περικόψετε καθώς και να ισιώσετε φωτογραφίες που δεν είναι οριζόντιες.

5. Ανάλυση

Το τελευταίο και απλούστερο σημείο είναι η ανάλυση. Αυτό αναφέρεται στο μέγεθος της εικόνας και αντιπροσωπεύεται από τον αριθμό των pixel που περιέχει η φωτογραφία. Μπορεί να έχετε δει την ανάλυση μιας εικόνας που εκφράζεται προηγουμένως ως πλάτος Χ ύψος.

Οι φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης είναι ο προτιμώμενος τύπος εικόνων για χρήση σε πολλούς ιστότοπους μετα-αναζήτησης. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όσο υψηλότερος είναι ο αριθμός των pixel, τόσο πιο ευκρινής θα εμφανίζεται η εικόνα όταν αλλάξει το μέγεθος στο διαδίκτυο.

Οπλισμένοι με μια αξιοπρεπή κάμερα (ενδεχομένως ένα έξυπνο τηλέφωνο πολύ υψηλής ποιότητας) και ένα τρίποδο, μπορείτε να τραβήξετε ευκρινείς εικόνες που θα φαίνονται επαγγελματικές. Εξασφαλίστε ελάχιστη ανάλυση 2.000 pixel κατά τη μεταφόρτωση αυτών των εικόνων σε ιστότοπους.