Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η πλειοψηφία των ξενοδοχείων χάνουν πολλές κρατήσεις για έναν πολύ απλό λόγο σύμφωνα με την Trivago. Οι ιστοσελίδες τους δεν είναι καλά σχεδιασμένες.
Από τα μικρά bed & breakfast έως τις πολυτελείς αλυσίδες boutique ξενοδοχείων, λίγα καταλύματα φαίνεται να έχουν κατακτήσει την τέχνη της δημιουργίας μιας ιστοσελίδας ξενοδοχείου.
Η Trivago αποκαλύπτει αυτά τα ξενοδοχεία που έχουν βρει το μυστικό και οι ωραίες ιστοσελίδες τους απογειώνουν τις απευθείας κρατήσεις.
Trivago: 5 παραδείγματα ξενοδοχείων που προσελκύουν απευθείας κρατήσεις
1. Ένα καρουσέλ φωτογραφιών που δουλεύει
Τραβήξτε την προσοχή με μεγάλες φωτογραφίες υψηλής ποιότητας που κάνουν τους πελάτες να χάνουν την ανάσα τους.
Από όλες τις ιστοσελίδες ξενοδοχείων σε αυτή τη λίστα, το Cap Rocat διαθέτει ίσως την πιο καταπληκτική ψηφιακή εξωτερική ελκυστικότητα.
Αμέσως μόλις ανοίξετε την αρχική σελίδα του ξενοδοχείου, θα εντυπωσιαστείτε στη στιγμή από το εκπληκτικό καρουσέλ φωτογραφιών ξενοδοχείου υψηλής ποιότητας που δείχνει την εντυπωσιακή είσοδο και τις πολυτελείς παροχές.
Οι φωτογραφίες υψηλής ποιότητας είναι κάτι που μπορείτε να επιτύχετε οικονομικά, ανεξάρτητα από το στιλ του ξενοδοχείου σας.
Χρησιμοποιήστε τις φωτογραφίες συνετά, ώστε να ενθαρρύνετε τους ταξιδιώτες να παραμείνουν στην ιστοσελίδα σας.
Προβάλετε μόνο τις καλύτερες φωτογραφίες σας και βεβαιωθείτε ότι αυτές έχουν το ιδανικό μέγεθος για τη σελίδα σας, έτσι ώστε να κάνετε τους ταξιδιώτες να πραγματοποιήσουν κράτηση.
2. Επικάλυψη κειμένου που τραβάει την προσοχή
Σκεφτείτε να προσθέσετε μια προσφορά απευθείας κράτησης στην αρχική σελίδα.
Ο ιστότοπος του Palladio συνδυάζει ψηφιακή εξωτερική ελκυστικότητα με μια έξυπνη προσφορά απευθείας κράτησης που μπαίνει κατευθείαν στο νόημα. Κλείστε στην επίσημη ιστοσελίδα.
Η προσφορά απευθείας κράτησης είναι έξυπνη, οπτικά ελκυστική και διαισθητική. Η ελκυστικότητά της επαυξάνεται ακόμα περισσότερο από τις θελκτικές φωτογραφίες ξενοδοχείου, καθώς και την ξεκάθαρη και οργανωμένη δομή της αρχικής σελίδας.
Οι σχετικές επιλογές του μενού (book now, rooms, amenities, images, location, κτλ.) προβάλλονται ήδη από την αρχική σελίδα. Δεν χρειάζεται να κάνετε κλικ ή κύλιση παρακάτω στη σελίδα.
Το ίδιο το κείμενο του μηνύματος στην προσφορά απευθείας κράτησης είναι σύντομο, αλλά ταυτόχρονα τραβάει την προσοχή. Κάθε στοιχείο (φωτογραφίες, κείμενο μηνύματος και μορφή) υποστηρίζει τα άλλα και, ως αποτέλεσμα, οι επισκέπτες δελεάζονται από τα οφέλη της απευθείας κράτησης.
Οι περισσότερες ιστοσελίδες θα σας επιτρέψουν να ενεργοποιήσετε πρότυπα με αυτές τις λειτουργίες. Δοκιμάστε τα, για να υποστηρίξετε την προσπάθειά σας για απευθείας κρατήσεις, αλλά μην έχετε ύφος πωλητή. Αντί αυτού, δείξτε στους ταξιδιώτες τι έχουν να κερδίσουν αυτοί.
3. Πεδία κειμένου που χρησιμοποιούνται όσο καλύτερα γίνεται
Χρησιμοποιήστε δελεαστικές περιγραφές, για να μιλήσετε στα συναισθήματα των ταξιδιωτών.
Το Langham χρησιμοποιεί ωραίο λόγο, για να αυξήσει τις κρατήσεις του. Αντί να δηλώνει το προφανές, προτιμάει ένα κείμενο που είναι συναισθηματικό και μιλάει για τα πιθανά οφέλη που θα έχει ο πελάτης αν πραγματοποιήσει κράτηση σε αυτό.
Αυτή η προσέγγιση στη σχεδίαση web ενός ξενοδοχείου βοηθάει τους ταξιδιώτες να φαντάζονται τον εαυτό τους σε αυτό το συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Τους ενθαρρύνει να κάνουν κλικ στην ιστοσελίδα, να την εξερευνήσουν και να κάνουν κράτηση, αντί να την εγκαταλείψουν γρήγορα.
Παρ’ όλο που το κείμενο θα πρέπει να ξεχωρίζει και να συνοδεύει ωραίες φωτογραφίες του ξενοδοχείου, δεν θα πρέπει να αποσπάει την προσοχή από αυτές.
Για το Langham οι λέξεις φαίνεται να ξεπηδούν από τη σελίδα και να μπαίνουν στη φαντασία του ταξιδιώτη. Κάντε το ίδιο για την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας.
Προσθέστε ορισμένες συναρπαστικές γραμμές κειμένου σε μια γραμματοσειρά που είναι εύκολο να τη διαβάσει κανείς και η οποία δεν ανταγωνίζεται άλλα οπτικά στοιχεία.
4. Διαισθητική χαρτογράφηση ιστοσελίδας που αντανακλά τις ανάγκες των ταξιδιωτών
Αξιολογήστε εκ νέου τη διάταξη της σχεδίασης web σας και στοχεύστε σε απλή ελκυστικότητα.
Το Casa do Outeiro Tuias είναι ο ορισμός της οικονομικής πολυτέλειας. Το ανεξάρτητο bed & breakfast των πέντε δωματίων είναι υπερήφανο για την απλή ελκυστικότητά του.
Προσφέρει μια άριστη εμπειρία πελατών και το καταπληκτικό μπαρόκ ντιζάιν του μιλάει από μόνο του.
Η σχεδίαση web του ακολουθεί μια παρόμοια δομή. Η αρχική σελίδα περιέχει μόνο αυτό που θέλουν να δουν οι πιθανοί επισκέπτες. Η αισθητική είναι καθαρή και εκλεπτυσμένη.
Το κείμενο είναι ελάχιστο, αλλά περιέχει τις πληροφορίες που χρειάζονται, και το καρουσέλ των φωτογραφιών του ξενοδοχείου είναι ελκυστικό και με καλή χρονική οργάνωση.
Σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα οι ταξιδιώτες γνωρίζουν γιατί επιθυμούν να κάνουν κράτηση και πώς να το κάνουν.
5. Συλλογές φωτογραφιών που ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες να πραγματοποιήσουν κράτηση
Προβάλετε τα δωμάτιά σας με μια ενότητα αφιερωμένη σε κάθε τύπο δωματίου. Πολλά ξενοδοχεία δεν καταφέρνουν να δώσουν σε καθένα από τα δωμάτια ξεχωριστά την προσοχή που χρειάζεται στις ιστοσελίδες τους.
Αυτό είναι μεγάλο λάθος. Το κάθε δωμάτιο είναι μοναδικό και οι ταξιδιώτες θέλουν να βλέπουν όλες τις επιλογές, ώστε να πάρουν τη σωστή απόφαση.
Οι ταξιδιώτες που γνωρίζουν ακριβώς τι μπορούν να περιμένουν από το ξενοδοχείο νιώθουν περισσότερη ασφάλεια να πραγματοποιήσουν κράτηση. Είναι στα αλήθεια τόσο απλό.
Το Hotel West End το κατανοεί αυτό πιο καλά από τα περισσότερα άλλα ξενοδοχεία.
Αντί να περιέχει μια γενική συλλογή φωτογραφιών που να προβάλλει τα πάντα από το χερούλι της πόρτας έως τους διαδρόμους, το ξενοδοχείο χρησιμοποίησε ευρυγώνιες λήψεις για κάθε τύπο δωματίου.
Κατόπιν, αντιστοίχισε αυτές τις φωτογραφίες με το μέγεθος και την τιμή των δωματίων που απεικονίζονται.
Αυτή η διαισθητική διάταξη της σχεδίασης web δείχνει στους ταξιδιώτες τις λεπτομέρειες που οι περισσότεροι θέλουν να δουν ξεκάθαρα και σε ένα μέρος.