zag1Να βάλουμε στο πόστερ της τουριστικής προώθησης της Ελλάδας λιγότερο γνωστές στο εξωτερικό – ή ακόμη και παντελώς άγνωστες – γωνιές της προκειμένου να αναδείξουμε τη μοναδικά ευρεία γκάμα του τουριστικού προϊόντος που διαθέτει η χώρα μας προτείνει ο νέος επιχειρηματίας Χρήστος Στεργίου, ιδρυτής της “TrueGreece”, μιας εταιρείας ταξιδίων που προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες σε ταξιδιώτες – “κομμένες και ραμμένες” στα μέτρα τους.

Ο Χρήστος Στεργίου, που επί πέντε συνεχή έτη αναγνωρίζεται ως ένας από τους κορυφαίους ειδικούς ανά τον κόσμο για τα ταξίδια στην Ελλάδα κι επί μία τετραετία συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο του “Travel + Leisure” με τους καλύτερους ταξιδιωτικούς πράκτορες σε παγκόσμιο επίπεδο, θεωρεί πως ορισμένες περιοχές της χώρας μας δεν είναι αρκετά γνωστές στους ξένους. “Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και παραλίες. Για παράδειγμα, τα Ζαγοροχώρια, που προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία επαφής με τη φύση, είναι άγνωστα στους Αμερικανούς. Μαζί με πολλές άλλες περιοχές συγκροτούν μια πλευρά της Ελλάδας που δεν είναι στο πόστερ και που πρέπει να τη βάλουμε. Αυτή την ευρεία γκάμα εμπειριών που προσφέρει η χώρα μας” λέει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ. Στεργίου.

“Για παράδειγμα, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην επιλέγονται η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη ως προορισμοί city break” τονίζει ο νέος επιχειρηματίας, ο οποίος έδωσε παράδειγμα επιτυχημένου νεανικού επιχειρείν από τη σκηνή του φετινού TEDxThessaloniki, που πραγματοποιήθηκε, προχθές, Σάββατο, στο κινηματοθέατρο “Ολύμπιον”.

“Ο Έλληνας φίλος σου στην Ελλάδα” Με μότο “ο Έλληνας φίλος σου στην Ελλάδα” ο Χρήστος Στεργίου – που ξεκίνησε την επιχειρηματική δραστηριοποίησή του σε ηλικία μόλις 26 ετών – και οι συνεργάτες του προσφέρουν στους πελάτες τους την ευκαιρία να ανακαλύψουν κάθε γωνιά της Ελλάδας, με βάση τα δικά τους γούστα και προτιμήσεις, μέσα από ειδικά προσαρμοσμένα σε αυτούς “πακέτα” διακοπών.

“Η True Greece ήταν μια έμπνευση που ξεκίνησε στην Αμερική, όπου έκανα το MBA μου. Έχοντας ήδη παραστάσεις από τον τουρισμό λόγω των γονιών μου (έχουν ξενοδοχείο στην Πάτμο), ξεκίνησα μια προσπάθεια να φτιάξω μια ‘γέφυρα’ στον τουρισμό – όπως το έβλεπα εγώ τότε – μεταξύ της Ελλάδας και της Αμερικής για διακοπές πολυτελείας. Κατανοώντας από τη μία πλευρά τη νοοτροπία αυτών που ήθελαν κάτι εξαιρετικό, αυθεντικό για τις διακοπές τους και από την άλλη γνωρίζοντας ακόμη περισσότερο την υπέροχη χώρα μου” μας εξηγεί ο κ. Στεργίου.

Όσο για το “μυστικό” της επιτυχίας του; “Δεν είναι πυρηνική φυσική αυτό που κάνουμε” απαντά και προσθέτει: “Έχουμε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση σε αυτό που προσφέρουμε. Από τη στιγμή που θα έρθει κάποιος σε εμάς – από το πρώτο email ή τηλεφώνημα- έως τη στιγμή που θα ολοκληρώσει την εμπειρία του, όλες οι λεπτομέρειες είναι τακτοποιημένες”.

Ο κ. Στεργίου θωρεί την “απόλυτη χαρά που μπορεί να βιώσει κάποιος” το να δίνεις στους ανθρώπους ευτυχία – “ιδιαίτερα αν το κάνεις καλά και το κάνεις για τη δική σου χώρα” όπως λέει – και πιστεύει ακράδαντα ότι αυτό που κάνει την επιχείρησή του να ξεχωρίζει είναι “ότι πάνω από όλα έχουμε το πάθος του να φιλοξενούμε κάποιους σαν να είναι μέλη της οικογένειάς μας”.

Το προφίλ των πελατών του είναι – όπως σημειώνει – κυρίως Αμερικανοί, υψηλών εισοδημάτων, που ανήκουν σε ένα ευρύ ηλικιακό φάσμα (από νεόνυμφους που κάνουν ταξίδι του μέλιτος έως συνταξιούχους) και “θέλουν κάποιον σπεσιαλίστα που θα τους δώσει την πραγματική εικόνα της χώρας, χωρίς να κλείσουν απλώς ένα ξενοδοχείο μόνοι τους ή με έναν πράκτορα στην άλλη άκρη του κόσμου”.

“Ευκαιρία για την επιχειρηματικότητα η κρίση” Ο κ. Στεργίου θεωρεί πως είναι “ευκαιρία τεράστια η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας εν μέσω κρίσης” ιδιαίτερα για τους νέους που, όπως λέει, είναι στο DNA τους να ονειρεύονται. “Πριν, ένας νέος μπορεί να είχε άλλες ευκαιρίες. Μπορεί να ήταν η οικογένειά του που τον παρότρυνε να ακολουθήσει την οικογενειακή επιχείρηση ή να μπει στο δημόσιο. Έδιναν (οι γονείς) άλλα οράματα στα παιδιά τους. Δεν υπήρχε αυτή η ανάγκη του σήμερα, που δεν υπάρχουν πια εύκολες λύσεις. Άρα τι κάνουμε; Πρέπει να βρούμε πώς θα είμαστε παραγωγικοί.

Πώς αυτή την ενέργεια που έχει ο νέος μέσα του μπορεί να τη διοχετεύσει σε κάποια επιχειρηματικά σχέδια που να έχουν εξέλιξη” τονίζει.

Η “δύναμη του συν (+)” είναι στη δημιουργικότητα Ως ένας από τους κεντρικούς ομιλητές του φετινού TEDxThessaloniki, ο κ.

Στεργίου δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στη “δύναμη του συν (+)”, που ήταν και το φετινό μότο της διοργάνωσης.

“Η δύναμη του ‘συν’ βρίσκεται στην επιδίωξη της δημιουργικότητας και πώς μπορούμε να το κάνουμε αυτό στο σύνολό του, συνεργαζόμενοι ο ένας με τον άλλο, επηρεάζοντας ο ένας τον άλλο, σκεπτόμενοι θετικά. Να μην αφήσουμε τις συνθήκες να μας καταβάλλουν” υπογραμμίζει και μας καλεί να ταξιδεύουμε, γιατί, όπως λέει, “τα ταξίδια είναι μια τεράστια ευκαιρία να βγούμε από τους περιορισμούς της καθημερινότητας, να γνωρίζουμε νέες κουλτούρες και διαφορετικούς ανθρώπους!”

kerdos