Οι καλοκαιρινές κρατήσεις του Ομίλου Tui προβλέπεται να φτάσουν στο 96% των επιπέδων πριν από την πανδημία.

Οι κρατήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο είναι 4% πάνω από τα επίπεδα του καλοκαιριού του 2019, ενώ τα επίπεδα του χειμώνα κινούνται επίσης ανοδικά.

Ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός όμιλος της Ευρώπης δήλωσε ότι βρίσκεται σε «καλή θέση» για να επιτύχει τους στόχους των οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρέχον οικονομικό έτος.

Ωστόσο, η απόδοση θα ήταν καλύτερη χωρίς τις επιπτώσεις των πυρκαγιών στη Ρόδο.

Σε μια ενημέρωση πριν από το κλείσιμο των συναλλαγών, η Tui ανέφερε αύξηση 5% στις καλοκαιρινές κρατήσεις στα 13,7 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων 1,1 εκατομμυρίων κρατήσεων πρόσθετων που πραγματοποιήθηκαν από την τελευταία τριμηνιαία ενημέρωση στις 9 Αυγούστου.

Η ζήτηση τον τελευταίο μήνα της σεζόν είναι 8% οδηγώντας σε επεκτάσεις σεζόν σε Ελλάδα και Τουρκία.

Η χειμερινή περίοδος από το Ηνωμένο Βασίλειο πωλείται 38% – η πιο προηγμένη περιοχή που έχει γίνει κράτηση σε μεγαλύτερο πρόγραμμα. Οι κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 8% με τις μέσες τιμές πώλησης να αυξάνονται κατά 3% σε σύγκριση με τον χειμώνα 2022-2023.

Η συνολική χειμερινή χωρητικότητα αυξάνεται κατά 11% από έτος σε έτος, με 1,5 εκατομμύριο κρατήσεις να έχουν ήδη πραγματοποιηθεί – αύξηση 15%.

Η ζήτηση στο Ηνωμένο Βασίλειο «ενισχύεται από την αυξημένη δυναμική προσφορά προϊόντων μας, παρέχοντας μεγαλύτερη ευελιξία και επιλογές στους πελάτες μας».

Ο όμιλος αποκάλυψε τις μεσοπρόθεσμες φιλοδοξίες 2025-2026 για τα υποκείμενα ετήσια κέρδη [EBIT] στα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η Tui είπε: «Η παραδοσιακή μας προσφορά μικρών και μεσαίων αποστάσεων στην Ελλάδα, την Τουρκία, τις Καναρίους Νήσους και τις Βαλεαρίδες, συνεχίζει να αποδεικνύεται δημοφιλής στους πελάτες μας, με όλους τους βασικούς προορισμούς να επωφελούνται από την υψηλότερη ζήτηση έναντι του καλοκαιριού του 2022.

«Έχουμε δει μεγάλη ζήτηση τις τελευταίες εβδομάδες της καλοκαιρινής περιόδου που παραδοσιακά διαρκεί μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου.

«Ως συνέπεια, πρόσφατα ανακοινώσαμε την επέκταση της σεζόν έως τον Νοέμβριο, ιδιαίτερα στην Τουρκία και την Ελλάδα, για να καλύψουμε τη ζήτηση εκτός της παραδοσιακής καλοκαιρινής περιόδου. Υπογραμμίζει και πάλι τα πλεονεκτήματα του ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μας μοντέλου και την ικανότητά μας να αντιδρούμε γρήγορα στις αλλαγές της ζήτησης».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Σεμπάστιαν Έμπελ πρόσθεσε: «Βλέπουμε μια ισχυρή πορεία κοντά στην καλοκαιρινή σεζόν και είμαστε σε πορεία για να επιτύχουμε αποτελέσματα σύμφωνα με τις προσδοκίες.

«Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στις κύριες αγορές μας στη Γερμανία όπου οι κρατήσεις από έτος σε έτος είναι +10% υψηλότερες και στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου οι κρατήσεις είναι σύμφωνες με την ήδη ισχυρή καλοκαιρινή σεζόν του προηγούμενου έτους και +4% πάνω από τα επίπεδα πριν από την πανδημία.

«Πράγματι, αν δεν υπήρχαν τα διάφορα γεγονότα των τελευταίων μηνών που ήταν εκτός του ελέγχου μας, όπως και οι πυρκαγιές στη Ρόδο, θα είχαμε πάει πάνω από τις προσδοκίες.

«Η Tui βρίσκεται σε καλή θέση καθώς μπαίνουμε στο νέο οικονομικό έτος. Η θετική δυναμική των συναλλαγών συνεχίζεται και είμαι πολύ αισιόδοξος για την ερχόμενη χειμερινή και καλοκαιρινή περίοδο.

«Για τον χειμώνα 2023-24, βρισκόμαστε ακόμα σε πρώιμο στάδιο κρατήσεων, αλλά η αύξηση κατά +15% στις κρατήσεις σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, είναι ένα πολύ ενθαρρυντικό μήνυμα.

«Έχουμε μια ξεκάθαρη στρατηγική για τα επόμενα χρόνια εισάγοντας νέα προϊόντα, αυξάνοντας την πελατειακή μας βάση και αναπτύσσοντας το μερίδιο αγοράς μας, που υποστηρίζεται από το οικοσύστημα πελατών Tui.

«Θα ενημερώσουμε την αγορά σχετικά με τις πιο πρόσφατες στρατηγικές μας πρωτοβουλίες και την πρόοδο που σημειώθηκε όταν ανακοινώσουμε τα αποτελέσματα ολόκληρου του έτους τον Δεκέμβριο».