Σε αναμμένα κάρβουνα κάθεται η TUI μετά την καθυστέρηση πτήσης 44 ωρών που χάλασε τις διακοπές σε αρκετές οικογένειες.

Η πτήση TOM2174 στο Μπουργκάς της Βουλγαρίας έπρεπε να αποχωρήσει από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ τη Δευτέρα στις 6.30 μ.μ. και οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι δεν υπήρχε πιλότος διαθέσιμος για να πετάξει το αεροπλάνο και θα αναχωρούσαν τις πρώτες πρωινές ώρες της επομένης μέρας, στις 12.50 π.μ. Αλλά εις μάτην να πετάξουν, αφού σε νέα ενημέρωση πληροφορήθηκαν ότι λόγω “τεχνικών ζητημάτων” , θα απογειώνονταν μετά τις 14:00

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα Manchester Evening News, οι παραθεριστές μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχεία στο Μάντσεστερ και στο γειτονικό Trafford και πολλοί από αυτούς παραπονέθηκαν για «φρικτή» επικοινωνία από την εταιρεία και «απαίσιο» φαγητό στα ξενοδοχεία.

Μία μητέρα είπε ότι τα παιδιά της, ηλικίας έξι και οκτώ, έπρεπε να κοιμηθούν στο πάτωμα μιας αίθουσας ξενοδοχείου και μία άλλη οικογένεια δήλωσε στο Stoke on Trent Live ότι, ενώ ήταν ακόμα καθηλωμένοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, έλαβαν το αυτοματοποιημένο κείμενο από την TUI “Καλώς ήλθατε στη Βουλγαρία”.

“Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη από τους πελάτες μας για την καθυστέρηση πτήσης TOM2174 από Μάντσεστερ προς Μπουργκάς, Βουλγαρία, είπε εκπρόσωπος της TUI.
Η πτήση αρχικά καθυστέρησε εξαιτίας σύντομων αλλαγών στο πρόγραμμα πτήσεων και στη συνέχεια επηρεάστηκε περαιτέρω λόγω τεχνικού προβλήματος με το αεροσκάφος.
Είμαστε σε άμεση επαφή με τους πελάτες μας για να προσφέρουμε μια χειρονομία καλής θέλησης ή να βοηθήσουμε να επιλέξουν άλλες διακοπές. Καταλαβαίνουμε πόσο απογοητευτικό μπορεί να είναι μια καθυστέρηση πτήσης και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για την υπομονή τους, ενώ κάναμε ό, τι μπορούσαμε για να ελαχιστοποιήσουμε τις συνέπειες”.

Τα προβλήματα ήρθαν λίγες εβδομάδες μετά την έντονη κριτική που δέχτηκε η TUI μετά την καθυστέρηση πτήσης 30 ωρών στο Μεξικό και κακή συμπεριφορά προς τους πελάτες.Οι παραθεριστές δήλωσαν ότι είχαν ανεπαρκή πληροφόρηση από την εταιρεία και δεν τους προσφέρθηκε φαγητό ή ποτό.