Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Γερμανοί εμπνέονται από πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok για τα ταξίδια τους (69,3%), σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο  Appinio για λογαριασμό του ταξιδιωτικού ομίλου TUI.

  • Το 21,2% χρησιμοποιεί το YouTube για να πάρει ταξιδιωτικές ιδέες.
  • Το 71,1% προτιμά οικογενειακά ταξίδια ενώ για το 16,3% η φιλικότητα προς την οικογένεια είναι ένας σημαντικός παράγοντας στις επιλογές για διακοπές.
  • Το 17,8% επιλέγει για παρέα τους παππούδες και γιαγιάδες του στις αποδράσεις.

Σε άνοδο τα solo ταξίδια

  • Τα μεμονωμένα ταξίδια αυξάνονται (17,2%).
  • Οι περισσότεροι solo τουρίστες προτιμούν να επισκέπτονται την Ευρώπη (42%), να εξερευνούν τη Γερμανία (19,5%) ή να ταξιδεύουν στην Ασία (10,5%).
  • Περίπου το ένα τρίτο δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια όταν ταξιδεύει solo.

Η Βαλτική Θάλασσα είναι η πιο δημοφιλής για ταξίδια εσωτερικού

Περίπου το ένα τέταρτο σχεδιάζει διακοπές στη Γερμανία. Την πιο έντονη επιθυμία για διακοπές στη χώρα τους έχουν οι Γερμανοί από το Βραδεμβούργο, τη Σαξονία-Άνχαλτ και τη Θουριγγία.

Οι πιο δημοφιλείς εγχώριοι προορισμοί είναι η Βαλτική Θάλασσα (40,1%), η Βόρεια Θάλασσα (35,2%) και η λίμνη της Κωνσταντίας (21,8%).

Η αστρολογία παίζει ρόλο στον προγραμματισμό των διακοπών

Ήλιος, φεγγάρι και αστέρια παίζoυν ρόλο στον προγραμματισμό διακοπών. Περίπου το ένα τέταρτο των Γερμανών, επηρεάζεται από την αστρολογία όταν σχεδιάζει αποδράσεις.
Το 29% ατόμων ηλικίας 18 έως 44 ετών ελέγχει τα άστρα για να δει αν είναι καλή η στιγμή για ταξίδια.