Νέα ξενοδοχεία στην Κροατία ανοίγουν η TUI και η DER Touristik, καθώς ο προορισμός της Αδριατικής καταγράφει αύξηση στον αριθμό των επισκεπτών από τη Γερμανία, σύμφωνα με δημοσίευμα του FVW. Η Κροατία είναι ένας από τους νικητές της γερμανικής τουριστικής αγοράς φέτος, καθώς η χώρα επωφελείται από τη μεγάλη ζήτηση για εναλλακτικούς προορισμούς διακοπών κοντά στην παραλία.

Ειδικότερα, ο αριθμός των Γερμανών επισκεπτών αυξήθηκε κατά 32% το πρώτο εξάμηνο, ξεπερνώντας ακόμα και την υψηλή αύξηση κατά 22% στις συνολικές αφίξεις τουριστών. Ομοίως, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων από τους Γερμανούς αυξήθηκε κατά 35% σε σχεδόν πέντε εκατ., ενώ οι συνολικές διανυκτερεύσεις ήταν κατά 24% υψηλότερες αγγίζοντας πάνω από τα 20 εκατ.

Μόνο τον Ιούνιο, ο αριθμός των Γερμανών τουριστών στην Κροατία ξεπέρασε τις 470.000, σύμφωνα με στοιχεία του εθνικού συμβουλίου τουρισμού.

Πιο αναλυτικά, η TUI άνοιξε το περασμένο σαββατοκύριακο το πρώτο TUI Blue ξενοδοχείο στην Κροατία, το TUI Blue Jardan, το έβδομο της νέας μάρκας ξενοδοχείων του ομίλου TUI.

Το εν λόγω κατάλυμα βρίσκεται στη μικρή πόλη Tucepi, σε απόσταση μίας ώρα από το Σπλιτ, σε μια παραλία με βότσαλα, παραδοσιακά εστιατόρια και καφετέριες.  Θεωρείται ως το παλαιότερο ξενοδοχείο στην ακτή της Κροατίας, το οποίο όμως έχει ανακαινιστεί ολοκληρωτικά.

Διαθέτει 161 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένων 12 junior σουιτών και 11 σουιτών με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων που προσφέρουν άμεση πρόσβαση σε ιδιωτική πισίνα.

Παράλληλα, η επόμενη αναπτυξιακή κίνηση της TUI Blue έχει ήδη ανακοινωθεί. Από το 2018, το χαρτοφυλάκιο του ομίλου θα εμπλουτιστεί με το TUI Blue Rocador στη Μαγιόρκα, το TUI Blue Falesia στην Πορτογαλία, το TUI Blue Palm Beach Palace στη Τζέρμπα και το TUI Blue Marmaris στην Τουρκία.

Εν τω μεταξύ, και η DER Touristik προγραμματίζει την επέκτασή της στην Κροατία, με τη διαχείριση του 4 αστέρων ξενοδοχείου LTI Romana Makarska, το πρώτο ξενοδοχείο με την επωνυμία LTI στην Κροατία.

Σημειώνεται ότι ο ιδιοκτήτης της Romana επενδύει 50 εκατομμύρια ευρώ στο νεόκτιστο ξενοδοχείο 267 δωματίων που θα ανοίξει τον Ιούνιο του 2018. Θα προσφερθεί στη γερμανική αγορά μέσω των εμπορικών σημάτων ITS, Jahn Reisen και Dertour.