Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η κατάρρευση της FTI -του τρίτου κορυφαίου ταξιδιωτικού πράκτορα της Ευρώπης μετά τις TUI και DER Touristik– είναι η μεγαλύτερη στον κλάδο μετά την Thomas Cook το 2019.
Για τον ανταγωνισμό, ωστόσο, αυτό σημαίνει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Λόγω παρόμοιου στρατηγικού προσανατολισμού των εταιρειών σε προορισμούς, πλέον προκύπτουν ευνοϊκές ευκαιρίες σε αγορές, όπως στη Μέση Ανατολή.
Ο Stefan Baumert, επικεφαλής της TUI Germany, τόνισε ότι ήθελε στο πρόγραμμα της εταιρείας, τις ισχυρές αγορές της FTI.
Αυτές περιλαμβάνουν την Αίγυπτο, την Τουρκία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Το FTI υποδέχθηκε περίπου έξι εκατομμύρια επισκέπτες το 2023. Συγκριτικά, η TUI έστειλε 21 εκατομμύρια άτομα σε οργανωμένες διακοπές το ίδιο οικονομικό έτος.
Η αγορά ανακάμπτει όλο και περισσότερο μετά την πανδημία και έχει ήδη ξεπεράσει τα προ της κρίσης επίπεδα.
Οι κρατήσεις της TUI για το καλοκαίρι είναι ήδη πολύ πάνω από το επίπεδο του 2019 και ο CEO Sebastian Ebel είναι εξαιρετικά αισιόδοξος για το 2024.
Η TUI λαμβάνει επίσης ώθηση από την αγορά στο σύνολο της. Σύμφωνα με τη Statista, το 2024 αναμένονται πωλήσεις ύψους 62 δισεκατομμυρίων ευρώ στον γερμανικό τουρισμό.
Τα οργανωμένα πακέτα διακοπών αντιπροσωπεύουν τη μερίδα του λέοντος με 38 δισεκατομμύρια ευρώ. Επομένως, η TUI θα μπορούσε να επωφεληθεί από ένα διπλό αποτέλεσμα.