Στο πλαίσιο του προγράμματος “TUI 2022”, η θυγατρική της εταιρείας TUI India μετατράπηκε σε ψηφιακό πάροχο για να αποκτήσει μερίδιο στις ταξιδιωτικές κρατήσεις της εταιρείας.

Η συγκεκριμένη στροφή στον ψηφιακό κόσμο, υποστηρίζεται και από τον διευθύνων σύμβουλο της TUI India, Krishan Singh, ενώ ο Alexander Linden, διευθυντής μελλοντικών αγορών του ομίλου TUI δήλωσε πως η Ινδία αποτελεί σημαντική μελλοντική αγορά για τον όμιλο.

Πλέον ο ιστότοπος www.tui.in επιτρέπει στους ινδούς καταναλωτές να συνδυάζουν προσφορές πτήσεων και ξενοδοχείων μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, πετυχαίνοντας σημαντική αύξηση των online ταξιδιωτικών κρατήσεων.

Μόνο το 2017, τα έσοδα στο τμήμα online ταξιδιωτικών κρατήσεων στην Ινδία αυξήθηκαν περισσότερο από 30% από έτος σε έτος σε 22,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο επαναπροσδιορισμός της τοπικής επιχείρησης μέσω της χρήσης ψηφιακών μέσων υπό την επωνυμία της TUI είναι δυνατό να προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες για την ανάπτυξη του προγράμματος μέχρι το 2022.

Με την επέκταση του εμπορικού της σήματος παγκοσμίως, η TUI Group αξιοποιεί νέες αγορές πηγών όπως η Κίνα, η Βραζιλία και η Ινδία.

Στις χώρες αυτές, η TUI θα επιτύχει μια πλήρη ψηφιακή είσοδο στην αγορά βασισμένη σε μια τυποποιημένη, παγκόσμια κλιμακωτή και ομοιόμορφη αρχιτεκτονική λογισμικού.