Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στην παροχή υπηρεσιών του πελάτη θα επικεντρώνεται το νέο πρόγραμμα αφοσίωσης του TUI Group, που θα είναι είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του έτους.

Η έμπνευση και ο σχεδιασμός του βασίζεται σε αλυσίδες φιλοξενίας. Όπως δήλωσε ο Sebastian Ebel, διευθύνων σύμβουλος του TUI Group έχει εντυπωσιαστεί με όσα έχουν κάνει ξενοδοχειακές ομάδες όπως το Hilton.

Περιγράφει τα προγράμματα επιβράβευσης διαμονής ως «προϊόν άνεσης που επιτρέπει στους επισκέπτες να ανοίγουν τις πόρτες των δωματίων τους μέσω κινητού και να κάνουν check out στο το τέλος μιας παραμονής.»

Μιλώντας στην ITB στο Βερολίνο ο Sebastian Ebel, τόνισε ότι στοιχεία όπως το έγκαιρο check-in έχουν υψηλή αξία για τους ταξιδιώτες, αλλά «για τη βιομηχανία δεν σημαίνουν υψηλό κόστος».

Αναφερόμενος στην στρατηγική ανάπτυξης του ομίλου -που κατέχει ξενοδοχεία, κρουαζιερόπλοια, αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία- υπογράμμισε πώς σχεδιάζονται περισσότερες ιδιοκτησίες καθώς και αποκλειστικά προϊόντα.

Το δυναμικό packaging

Το δυναμικό packaging, σύμφωνα με τον επικεφαλής του TUI Group θα διαδραματίσει επίσης μεγαλύτερο ρόλο στο μέλλον.
Επισήμανε πώς η δυνατότητα να συνδυάζουν οι ταξιδιώτες τις δικές τους πτήσεις και ξενοδοχεία προσελκύει νέους πελάτες.

«Άνοιγμα» στους κυριότερους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους

Προσθέτει ότι η τεχνολογία διευκολύνει το δυναμικό packaging για τον όμιλο και ότι εκτός από την προσφορά αερομεταφορέων πλήρους εξυπηρέτησης, ελπίζει να προσθέσει τους κυριότερους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, μέχρι το τέλος του έτους.

Στόχος όπως είπε είναι «να επιτύχουμε να χρησιμοποιεί ο πελάτης περισσότερο το οικοσύστημα μας. Είτε αγοράζεις μια πτήση ή ένα ξενοδοχείο είτε για όταν επισκέπτεσαι φίλους, θέλουμε να το κάνουμε βολικό».

Σχετικά με το αν η ανάπτυξη του δυναμικού packaging θα είναι σε βάρος της βασικής ταξιδιωτικής δραστηριότητας της εταιρείας, ο Sebastian Ebel λέει ότι θα είναι «σταδιακή και με ότι έχουμε θα κάνουμε το καλύτερο για να αναπτυχθούμε».