
Από σήμερα Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου, η TUI αλλάζει στρατηγική, προσφέροντας πλέον τουριστικές εμπειρίες και δραστηριότητες εντός της χώρας διαμονής των πελατών της, με το νέο concept “No passport needed”.
Μέσω της TUI Musement, η εταιρεία συνεργάζεται με την Fever, μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες ψυχαγωγίας, για να προσφέρει δραστηριότητες και εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, και όχι μόνο κατά τη διάρκεια ταξιδιών στο εξωτερικό.
Πάνω από 350 εμπειρίες για ντόπιους
Η αρχική φάση της πρωτοβουλίας περιλαμβάνει πάνω από 350 δραστηριότητες στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, με επιλογές σε πόλεις όπως Λονδίνο, Μάντσεστερ, Βερολίνο, Αμβούργο και σε 40 ακόμη τοποθεσίες.
Οι διαθέσιμες δραστηριότητες περιλαμβάνουν:
• Εκθέσεις τέχνης και μουσεία
• Θεατρικές παραστάσεις
• Stand-up comedy shows
• Γαστρονομικές βραδιές και food tours
Οι κρατήσεις μπορούν να γίνουν μέσω των εφαρμογών και ιστοσελίδων της TUI και TUI Musement, ενώ ο CEO της TUI, Sebastian Ebel, επιβεβαίωσε ότι οι εμπειρίες θα είναι διαθέσιμες και μέσω των φυσικών καταστημάτων της TUI.
Η νέα στρατηγική της TUI: Αναψυχή όλο τον χρόνο, εντός και εκτός συνόρων
Ο Sebastian Ebel, CEO του ομίλου TUI, δήλωσε:
“Τους τελευταίους μήνες έχουμε επαναπροσδιορίσει τη στρατηγική μας. Ενώ η TUI είναι γνωστή για τα ετήσια ταξίδια και τα city breaks, τώρα περνάμε σε μια νέα φάση, όπου μπορούμε να είμαστε ο καθημερινός συνεργάτης για ψυχαγωγικές δραστηριότητες στο σπίτι.”
Από την πλευρά του, ο Peter Krueger, επικεφαλής στρατηγικής της TUI, τόνισε ότι οι τοπικές δραστηριότητες αποτελούν επέκταση των τουριστικών εμπειριών της TUI, μετατρέποντας τις εκδρομές και τις δραστηριότητες από μια υπηρεσία που συμπληρώνει ένα ταξίδι, σε μια σταθερή προσφορά ψυχαγωγίας για κάθε ημέρα του χρόνου.
Η συνεργασία με την Fever επιτρέπει επίσης την προσθήκη των TUI Collection excursions στην πλατφόρμα της Fever, επεκτείνοντας έτσι τη διανομή των δικών της εμπειριών.
Ψυχαγωγία χωρίς σύνορα – Ο ρόλος της Fever
Ο Ignacio Bachiller, CEO της Fever, δήλωσε ότι το ταξίδι δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο στην επίσκεψη ενός προορισμού, αλλά να περιλαμβάνει μοναδικές εμπειρίες. Μέσω της συνεργασίας με την TUI, η Fever ενσωματώνει τις κορυφαίες ψυχαγωγικές προτάσεις της στην TUI, προσφέροντας στους πελάτες ακόμα περισσότερες επιλογές.
Ο Peter Ulwahn, CEO της TUI Musement, πρόσθεσε:
“Η TUI δεσμεύεται να προσφέρει μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, αλλά αναγνωρίζουμε ότι δεν απαιτείται πάντα ένα ταξίδι στο εξωτερικό για να ζήσει κάποιος αξέχαστες στιγμές. Προσκαλούμε τους ντόπιους να ανακαλύψουν νέες δραστηριότητες, να εξερευνήσουν κρυμμένα διαμάντια και να απολαύσουν μοναδικές εμπειρίες κοντά στο σπίτι τους.”
Νέος τρόπος ταξιδιού, χωρίς διαβατήριο
Με τη νέα της στρατηγική, η TUI δεν επικεντρώνεται πλέον μόνο σε ταξίδια στο εξωτερικό, αλλά γίνεται ένας ολοκληρωμένος πάροχος αναψυχής. Ο στόχος είναι να δώσει στους πελάτες τη δυνατότητα να απολαμβάνουν εξαιρετικές εμπειρίες, είτε ταξιδεύοντας είτε στην πόλη όπου ζουν.
Η προσφορά τοπικών εμπειριών μέσω της εφαρμογής της TUI αποτελεί ένα βήμα προς τη διεύρυνση των υπηρεσιών του ομίλου, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να σχεδιάσουν μοναδικές δραστηριότητες χωρίς να χρειάζονται διαβατήριο.