Με μία νέα υπηρεσία chat στην εφαρμογή η TUI δίνει την δυνατότητα στους παραθεριστές της να επικοινωνούν άμεσα με το κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας και όχι μέσω email.

Η TUI που διακινεί κάθε χρόνο πάνω από 20 εκατομμύρια ταξιδιώτες πλέον με την νέα λειτουργία στην εφαρμογή τους διευκολύνει να συνομιλήσουν απευθείας με έναν αντιπρόσωπο της για να βρουν απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις και για οτιδήποτε μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια των διακοπών τους ή για την άμεση επίλυση προβλημάτων.

“Βοηθάμε τους πελάτες μας όλο το εικοσιτετράωρο κατά τις διακοπές τους”, λέει ο Ian Chapman, περιφερειακός διευθυντής της Δυτικής Μεσογείου για την TUI Group.

Η εφαρμογή TUI έχει πάνω από 500.000 ενεργούς μηνιαίους χρήστες και παρέχει ένα «κατάστημα ενιαίας εξυπηρέτησης» για προγραμματισμό διακοπών και πληροφορίες προορισμού.

Περιλαμβάνει αποκλειστικό περιεχόμενο ξενοδοχείου και θέρετρο, προβλέψεις καιρού και αφού γίνει κράτηση, την δυνατότητα προσθήκης πρόσθετων υπηρεσιών, όπως η επιλογή της θέσης σας στο αεροσκάφος, check-in για κινητά και πρόσβαση στις κάρτες επιβίβασης.