Οι επαγγελματίες Βρετανοί ταξιδιώτες αναμένουν ότι οι προϋπολογισμοί τους θα αυξηθούν το 2024. Σε αυτό, σημαντικό ρόλο θα παίξουν παράγοντες όπως η αύξηση του κόστους, η αλλαγή των εργασιακών συνηθειών και η αυξημένη εστίαση στα βιώσιμα ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Uber for Business.

Η δημοσκόπηση διαπίστωσε ότι τα ταξίδια ήταν μια αυξανόμενη επιχειρηματική προτεραιότητα φέτος για το 89% των 250 εταιρικών ταξιδιωτικών αγοραστών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Πάνω από το ήμισυ (53%) δήλωσε ότι ο πληθωρισμός και το αυξανόμενο κόστος ταξιδιού αναμένεται να συμβάλουν σε υψηλότερους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς το 2024.

Το 52% πιστεύει ότι τα υβριδικά πρότυπα εργασίας και οι εντολές επιστροφής στο γραφείο θα επίσης διογκώνουν τους προϋπολογισμούς.

Περίπου οι μισοί (51%) δήλωσαν ότι η ικανοποίηση των απαιτήσεων ESG των οργανισμών τους για πιο βιώσιμα επαγγελματικά ταξίδια θα ωθούσε επίσης τις δαπάνες.

Ανησυχία για το κλίμα

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι αυξανόμενες ανησυχίες για το κλίμα οδηγούσαν ήδη σε «σημαντικές αλλαγές» στις ταξιδιωτικές πολιτικές για το 61% των αγοραστών.

Το 39% είπε ότι η αναφορά ESG ήταν «υψηλής προτεραιότητας» κατά την επιλογή προμηθευτών και συνεργατών.

Επαγγελματικά ταξίδια και τεχνητή νοημοσύνη

Σχεδόν όλοι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα (97%) σχεδιάζουν να δώσουν προτεραιότητα στην υιοθέτηση νέας τεχνολογίας για να «συμβαδίσουν με τις εξελισσόμενες απαιτήσεις» το 2024.

  • Ποσοστό 77% δήλωσαν ότι μπορούσαν ήδη να «αισθανθούν την επιρροή» της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης στην εργασία τους.
  • Για το 92% ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης θα «κλιμακωθεί μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια».
  • Το 31% αναφέρει ότι το ΑΙ ότι θα μπορούσε να κάνει τη δουλειά τους «πιο ενδιαφέρουσα».
  • Το 26% πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη «μπορεί να ανταγωνιστεί τη δουλειά τους».