Τις ταξιδιωτικές συνήθειες των εισερχόμενων επισκεπτών στη Μεγάλη Βρετανία κατέγραψαν οι οργανισμοί UKinbound και Visit Britain. Πιο αναλυτικά, τα στοιχεία αποκάλυψαν τις ακόλουθες τάσεις :

-Οι ΗΠΑ κυριαρχούν στις δαπάνες του εισερχόμενου τουρισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο.

-Οι επισκέπτες από τα κράτη του Κόλπου είναι οι πιο προσοδοφόροι ενώ και οι έξι αγορές των χωρών του Κόλπου βρίσκονται στις πρώτες 10 χώρες με τις υψηλότερες δαπάνες ανά επισκέπτη.

-Οι επισκέπτες από τις Σκανδιναβικές χώρες, τις χώρες της Μπενελούξ, τις Η.Π.Α., την Ιταλία και την Ισπανία θεωρούν το φαγητό σημαντικό. Το ποσοστό των χρημάτων που ξοδεύουν για το φαγητό στα εστιατόρια είναι σημαντικά υψηλότερο από το παγκόσμιο μέσο όρο.

-Σημαντικά περισσότερα για την ψυχαγωγία τους, σε σχέση με τις συνολικές δαπάνες του παγκόσμιου μέσου όρου, δαπανούν οι επισκέπτες από τη Δανία, τη Νότια Κορέα και το Ισραήλ.

-Οι επισκέπτες από την Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊλάνδη επιθυμούν να αγοράσουν προϊόντα του Ηνωμένου Βασιλείου – οι λογαριασμοί λιανικής αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ της αξίας όλων των συναλλαγών που πραγματοποιούνται από αυτούς τους επισκέπτες

-Οι επισκέπτες της Λατινικής Αμερικής απολαμβάνουν τα τουριστικά αξιοθέατα και τις εκθέσεις του Ηνωμένου Βασιλείου – αυτή η αγορά τείνει να δαπανά υψηλότερο ποσοστό από τον παγκόσμιο μέσο όρο σε αυτή την κατηγορία

Σύμφωνα με τη Διεθνή Έρευνα Επιβατών, πάνω από 37,6 εκατ. άνθρωποι επισκέφθηκαν το Ηνωμένο Βασίλειο το 2016 (αύξηση 4% το 2015), δαπανώντας £ 22,5 δισεκατ. (αύξηση 2%). Άλλα στοιχεία δείχνουν ότι οι δαπάνες κορυφώθηκαν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, με τις συνολικές δαπάνες κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2016 να είναι υψηλότερες σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο, καθώς η ισοτιμία παρέμεινε ευνοϊκή για τους εισερχόμενους επισκέπτες.