Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) ενίσχυσε τη συνεργασία του με την Telefónica, την ισπανική πολυεθνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών.

Καθώς καθοδηγεί τον κλάδο μέσα από την πρόκληση που θέτει η πανδημία, ο UNWTO έδωσε προτεραιότητα στην καινοτομία ως βασικό μέσο για την ανάπτυξη του τουρισμού πιο ισχυρού και καλύτερου. Επιπλέον, με την παγκόσμια κοινότητα που έχει απομείνει με λιγότερο από 10 χρόνια για να επιτύχει τους Στόχους Αειφόρου Ανάπτυξης («Η Δεκαετία της Δράσης»), ο UNWTO οδηγεί επίσης την κίνηση του τουρισμού προς την αειφορία . Αυτή η συνεργασία με την Telefónica, η οποία βασίζεται σε μια υπάρχουσα εταιρική σχέση, έχει σχεδιαστεί για τη χρήση ψηφιακού μετασχηματισμού για την υποστήριξη της βιώσιμης ανάκαμψης και της μελλοντικής ανάπτυξης.

Ο UNWTO και η Telefónica θα συνεργαστούν για την προώθηση της αποτελεσματικής χρήσης του Big Data και της Τεχνητής Νοημοσύνης στον τομέα του τουρισμού. Αυτό θα βοηθήσει τους προορισμούς να κατανοήσουν καλύτερα την τουριστική συμπεριφορά, επιτρέποντάς τους να εμπορεύονται τα προϊόντα τους πιο αποτελεσματικά.

Η διαχείριση των δεδομένων θα βοηθήσει επίσης τους προορισμούς να διαχειριστούν καλύτερα τις τουριστικές ροές στο πλαίσιο των νέων πρωτοκόλλων υγείας και ασφάλειας που αναπτύσσονται ως απάντηση στο COVID-19.

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του τουρισμού θα επιτρέψει στον τομέα να αναπτυχθεί ισχυρότερα από την ακινησία που προκαλείται από τον COVID-19. Καθώς ο UNWTO ηγείται της επανεκκίνησης του τουρισμού, η συνεργασία μας με την Telefónica θα μας επιτρέψει να παρέχουμε στα κράτη μέλη και στον τομέα στο σύνολό τους τα εργαλεία που χρειάζονται για να επιταχύνουν την ανάκαμψη, να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη διασφαλίζοντας την ασφάλεια και προωθώντας τη βιωσιμότητα”, δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του UNWTO, κ. Zurab Pololikashvili.