Σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) των tour operators θεωρούν ότι ο οργανισμός τους λαμβάνει επαρκείς ενέργειες για να αντιμετωπίσει ζητήματα βιωσιμότητας προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικός, καταγράφοντας αύξηση 8% συγκριτικά με το 2022.
Αυτό αναφέρουν τα στοιχεία από πρόσφατη έρευνα της PricwaterhouseCoopers (PwC) στα μέλη της Ένωσης Αμερικανικών Tour Operators (USTOA).
Σύμφωνα με τη μελέτη του 2024, η πλειονότητα των ενεργών μελών της USTOA έχει μια επίσημη ή άτυπη στρατηγική βιωσιμότητας.
- Το 19% υποστηρίζει ότι η βιωσιμότητα είναι πλήρως ενσωματωμένη σε ολόκληρη την επιχείρησή τους.
- Μόνο το 8% δεν έχει επίσημη στρατηγική βιωσιμότητας, από 14% το 2022.
Μοχλοί υιοθέτησης στρατηγικής βιωσιμότητας
Τα μέλη της USTOA δήλωσαν στη συντριπτική τους πλειοψηφία ότι «οι εταιρικές αξίες και η κουλτούρα» (85%) είναι οι κύριοι μοχλοί πίσω από την υιοθέτηση μιας στρατηγικής βιωσιμότητας.
Η συμμόρφωση με τους κανονισμούς και τις πολιτικές (39%) έκανε μεγάλο άλμα στην τρίτη θέση από την έκτη θέση το 2022, ενώ η «θετική ανταπόκριση στις παγκόσμιες κρίσεις» παρέμεινε στη δεύτερη θέση, την οποία ανέφερε το 52% των ερωτηθέντων.
Τομείς βιωσιμότητας
Όταν ρωτήθηκαν σε ποιους τομείς βιωσιμότητας ο οργανισμός τους σχεδιάζει να επικεντρωθεί περισσότερο τους επόμενους 12 μήνες, απάντησαν τα εξής :
- Tα τρία τέταρτα (75%) των μελών ανέφεραν ότι ευθυγραμμίζουν τους στόχους βιωσιμότητας με την αλυσίδα εφοδιασμού και τους συνεργάτες.
- Tο 73% των μελών του tour operator είπε ότι ο προγραμματισμός της διαδρομής για την υποστήριξη των τοπικών κοινοτήτων θα είναι προτεραιότητα.
Σημειώνεται ότι και οι δύο αυτές κατηγορίες αυξήθηκαν περισσότερο από 10% από την τελευταία μελέτη.
Τομείς ενεργειών
Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιωτικούς πράκτορες (58%) έχουν αναλάβει δεσμεύσεις για την ισότητα των φύλων και τη δημογραφική ποικιλομορφία.
Λιγότερα μέλη έχουν αναλάβει δεσμεύσεις ουδέτερου άνθρακα και μηδενικού άνθρακα (19%),
Το 25% έχει δεσμευτεί για ανεξάρτητες ελεγμένες εκθέσεις ESG (περιβαλλοντικό, κοινωνικό και διακυβέρνηση), από 16% στη μελέτη του 2022.
Περισσότερα από τα δύο τρίτα (69%) των Active Member προσφέρουν προσβάσιμες επιλογές διαμονής.
Περισσότερα από τα μισά (56%) έχουν προσβάσιμα μέσα μεταφοράς.
Σχεδόν οι μισοί (46%) θα προσαρμόσουν τις διαδρομές περιηγήσεων για διαφορετικά επίπεδα ικανοτήτων.