Οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων έχουν πέσει, αλλά δεν θα μειωθούν παραπάνω λόγω του αυξημένου λειτουργικού κόστους, σύμφωνα με τον επικεφαλής εμπορικό διευθυντή της Virgin Atlantic.

Μιλώντας στο συνέδριο Travel Weekly Future of Travel 2024, ο Juha Järvinen είπε ότι ήταν μια «εξαιρετικά καλή χρονιά» για την αεροπορική εταιρεία – παρά τα «μερικά σκαμπανεβάσματα» – με τα συνολικά έσοδα να αυξάνονται κατά 6% σε σχέση με το 2023 και το ρεκόρ λειτουργικών EBIT (κέρδη πριν τόκους και φόρους).

Το απέδωσε αυτό στη συνέχιση της ανάκαμψης της εταιρικής ζήτησης και στην «ενίσχυση του ενδιαφέροντος» από την αγορά των ΗΠΑ προς το Ηνωμένο Βασίλειο, εν μέρει λόγω του ότι οι άνθρωποι στην Αμερική παρευρέθηκαν στους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 στο Παρίσι.

Σε μια συζήτηση για τις καλοκαιρινές δραστηριότητες και τις μελλοντικές προοπτικές, μαζί με τον αντιπρόεδρο της Royal Caribbean για Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, Gerard Nolan και τη διευθύντρια πωλήσεων της TTC για το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και την Ευρώπη, Kelly Jackson, ο Jarvinen κατηγόρησε την αύξηση των αεροπορικών ναύλων στην αύξηση της λειτουργίας δικαστικά έξοδα.

«Όλα τα στοιχεία του ταξιδιού έχουν αυξηθεί και αυτό ισχύει για εμάς όσον αφορά το κόστος μισθού, το κόστος των προμηθευτών και οτιδήποτε άλλο», είπε, προσθέτοντας: «Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι τα αεροπορικά εισιτήρια έχουν αυξηθεί».

Ο Jarvinen είπε ότι η αύξηση των αεροπορικών ναύλων δεν ενίσχυε τα ταμεία της αεροπορικής εταιρείας, αλλά κάλυπτε την άνοδο των εξερχόμενων πτήσεων.

«Δεν είναι ότι έχουμε εξαργυρώσει από αυτό. είναι κυριολεκτικά το κόστος παραγωγής τώρα. Όλοι ξέρουν πόσο στενά είναι τα περιθώρια», είπε στους παρευρισκόμενους.

Ο Jarvinen πρόσθεσε ότι, ενώ πιστεύει ότι οι ναύλοι έχουν «υψωθεί», δεν περιμένει να πέσουν.

«Πιστεύουμε ότι έχουμε φτάσει σε ένα οροπέδιο – εξετάζοντας την απαλότητα της ζήτησης των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο, υπάρχει ένα όριο στο πόσο μπορούν να ανέβουν οι τιμές», είπε.

«Αλλά δεν πιστεύουμε ότι οι ναύλοι μπορούν να μειωθούν, επειδή το κόστος στο οικοσύστημα έχει αυξηθεί και συνεπάγεται κόστος για να γίνει πιο βιώσιμο.

«Πολλές αεροπορικές εταιρείες θα συμφωνήσουν ότι το αυξημένο κόστος του ταξιδιού είναι εδώ για να μείνει».

Ο Νόλαν είπε στους παρευρισκόμενους ότι το αυξημένο κόστος «επηρέασε την απόφαση των καταναλωτών για το πού θα ταξιδέψουν».

Είπε: «Για το λόγο αυτό είναι να προσπαθήσουμε να σχεδιάσουμε περαιτέρω και να σκεφτούμε πού θα χρειαστούμε τον πρόσθετο ανελκυστήρα».

Πρόσθεσε ότι η γραμμή ελπίζει να «κρατήσει το κόστος» όσο το δυνατόν περισσότερο συνδυάζοντας την κρουαζιέρα με στοιχεία της ξηράς, γι’ αυτό και εγκαινιάζει δύο ιδιωτικές παραλίες το επόμενο έτος – Royal Beach Club στο Cozumel και Royal Beach Club Paradise Island στις Μπαχάμες – που θα συμμετάσχει στο Perfect Day στο CocoCay και το Labadee στην Αϊτή.

«Υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες στη στεριά που δεν έχουμε εισαγάγει ακόμα στην κρουαζιέρα», είπε ο Nolan, ο οποίος αντικατέστησε τον Ben Bouldin τον Αύγουστο.