Η Virtuoso αναπτύσσει ένα νέο εργαλείο το Virtuoso Orchestrator για να βοηθήσει τους συμβούλους και τους πελάτες να δημιουργήσουν μαζί έναν μακροπρόθεσμο κατάλογο ταξιδιών.
Το Virtuoso Orchestrator, που θα κυκλοφορήσει το 2019, δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή από μια ομάδα 22 συμβούλων που συνεργάζονται με 500 πελάτες.
Εν τω μεταξύ, πριν το τέλος του έτους η Virtuoso θα αναπτύξει μια πλατφόρμα μάρκετινγκ για τα μέλη της, την MyMarketing.
Η πλατφόρμα στοχεύει να συγκεντρώσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ “για να παρέχει βαθύτερη γνώση της επιτυχίας των εκστρατειών και να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων”.
Τόσο το Virtuoso Orchestrator όσο και το MyMarketing είναι μεταξύ των νέων εργαλείων, των προγραμμάτων και των τεχνολογικών καινοτομιών στις εργασίες του δικτύου για την αύξηση των πωλήσεων.
Η Virtuoso αναφέρει ότι οι πωλήσεις των συμβούλων της μέχρι στιγμής έχουν ξεπεράσει τα 23,7 δις δολάρια ετησίως, αυξημένα κατά 12% από το προηγούμενο έτος.
Και το 2019 είναι ήδη ελπιδοφόρο, κρίνοντας από τις αναφερόμενες πωλήσεις για το επόμενο έτος, με την κρουαζιέρα να καταγράφει άνοδο 15%.
Οπως ανακοινώθηκε ο δικτυακός τόπος Virtuoso.com, θα δημιουργήσει φέτος 200.000 οδηγούς για τα μέλη του.