Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι ταξιδιώτες πολυτελείας σκοπεύουν να ξοδέψουν 34% περισσότερα χρήματα στις διακοπές τους το επόμενο έτος, σύμφωνα με την Virtuoso.
Το 2023, σύμφωνα με το δίκτυο πολυτελών ταξιδιωτικών πρακτορείων έχει τη δυνατότητα να είναι ακόμα μεγαλύτερο σε δαπάνες από το 2019. Ήδη, οι τρέχουσες πωλήσεις να ξεπερνούν τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
- Οι παγκόσμιες πωλήσεις για το ταξιδιωτικό δίκτυο -το οποίο περιλαμβάνει περισσότερους από 20.000 συμβούλους σε 50 χώρες- αυξήθηκαν 102% μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019.
- Οι μελλοντικές ταξιδιωτικές πωλήσεις για το 2023 είναι επίσης 47% υψηλότερες σε σύγκριση με το 2019, έτος που περιγράφεται ως «υψηλό σημάδι» για την εταιρεία.
«Στην τελική ανάλυση αν συνεχιστεί αυτή η τροχιά, το 2023 θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη χρονιά σε δαπάνες από το 2019», δήλωσε η Misty Belles, διευθύντρια δημοσίων σχέσεων στην Virtuoso.
Προέβλεψε ότι έως το δεύτερο τρίμηνο του 2024, οι παγκόσμιες δαπάνες αναψυχής θα ξεπεράσουν τα επίπεδα του 2019 κατά 21% και θα αυξηθούν στο 55% των επιπέδων του 2019 έως το 2026.
«Αν κοιτάξετε πέρα από το 2023, μπορείτε να δείτε πώς η ανάπτυξη συνεχίζεται και επιταχύνεται. Και ενώ λέμε ότι το 2023 θα μπορούσε να είναι μια εξαιρετική χρονιά, απλά κοιτάξτε το 2024 και το 2025 για να δείτε πού πάμε», είπε.
Σύμφωνα με την Misty Belles η άνοδος οφείλεται στην «υπερβολική αποταμίευση» και το «φαινόμενο πλούτου» μεταξύ των εύπορων ταξιδιωτών. Συσσώρευσαν πλούτο κατά τη διάρκεια της πανδημίας και επιθυμούν να τον ξοδέψουν σε ταξίδια.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι ταξιδιώτες της Virtuoso:
Θα αυξήσουν τις δαπάνες του προηγούμενου έτους κατά 20.700 δολάρια ανά άτομο κατά 34% στα 27.800 δολάρια το 2023.
Σχεδόν το 75% είπε ότι «η δημιουργία μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας που ταιριάζει καλύτερα στις προσδοκίες μου είναι πιο σημαντική από την τιμή».
Ποια γενιά ταξιδιωτών οδηγεί την ανάκαμψη
Οι νεότεροι, εύποροι ταξιδιώτες οδηγούν την ανάκαμψη, με την ηλικιακή ομάδα 18-34 να πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 2,2 περισσότερα διεθνή ταξίδια το περασμένο έτος από την ηλικιακή ομάδα 65+.
Η δημογραφική ομάδα αναζητά «αποκλειστικά, απίστευτα ταξίδια ζωής» και οι μάρκες περιπέτειας πολυτελείας όπως η Virgin Galactic και η White Desert αποδεικνύονται δημοφιλείς.
Άνοδος στα σόλο ταξίδια
Η Virtuoso ανέφερε επίσης μια άνοδο στα σόλο ταξίδια μετά την πανδημία. Το δίκτυο σημείωσε μια μετατόπιση 10% από τους καταναλωτές που ταξιδεύουν με φίλους στα μεμονωμένα ταξίδια, με το υψηλότερο επίπεδο ενδιαφέροντος να προέρχεται από την ηλικιακή ομάδα 65+.
Περιβάλλον και πολιτιστική κληρονομιά
Οι φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές, η διατήρηση της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς αποτελούν επίσης κορυφαία ανησυχία, ειδικά μεταξύ των Gen Z και Millennials.
- Το 56% του Gen Z και το 46% των Millennials θα πληρώσουν περισσότερα για ταξίδια με πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον.
- Το 58% του Gen Z και το 52% των Millennials θα πληρώσουν περισσότερα για ταξίδια που διαφυλάσσουν τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά.
Τα παράθυρα κρατήσεων σε ξενοδοχεία
Στα ξενοδοχεία, τα παράθυρα κρατήσεων επέστρεψαν στο κανονικό και διευρύνονται.
Το διάμεσο παράθυρο για διεθνείς κρατήσεις σε ξενοδοχεία είναι επί του παρόντος 80 ημέρες, σε σύγκριση με 60 ημέρες το 2019.
Όσον αφορά στις τιμές η Misty Belles επισημαίνει ότι τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι βρισκόμαστε σε ένα «νέο ταξιδιωτικό τοπίο» και όχι σε μια «ταξιδιωτική φούσκα».