Οι ταξιδιώτες της Ασίας-Ειρηνικού προτιμούν να χρησιμοποιούν πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες ως τρόπο πληρωμής όταν ταξιδεύουν, σύμφωνα με τα τελευταία ευρήματα από την τελευταία μελέτη Global Travel Intentions (GTI) της Visa, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη εξάρτηση των καταναλωτών στις ψηφιακές μεθόδους πληρωμής.
Ο αριθμός των ταξιδιωτών που φέρνουν μετρητά στα ταξίδια τους έχει επίσης μειωθεί κατά 60% μετά την πανδημία, με μόνο το 31% των ερωτηθέντων να φέρνουν μετρητά το 2023, σε σύγκριση με 79% το 2020.
Οι ερωτηθέντες αναφέρουν λόγους όπως η ευρεία αποδοχή από τους εμπόρους, η ταξιδιωτική ασφάλεια και καλές συναλλαγματικές ισοτιμίες ως οδηγοί για χρήση καρτών στο εξωτερικό.
Κατανόηση των εξελισσόμενων ταξιδιωτικών τάσεων και των προτιμήσεων των καταναλωτών
Σύμφωνα με τη φετινή μελέτη, η οποία εξέτασε περισσότερους από 15.000 ταξιδιώτες σε όλη την Ασία-Ειρηνικό, οι ταξιδιώτες εμφανίζουν αρκετές αξιοσημείωτες τάσεις και συμπεριφορές:
Κορυφαίοι προορισμοί επιλογής
Η Ιαπωνία εξασφάλισε την πρώτη θέση μεταξύ των προορισμών στους οποίους ταξίδεψαν περισσότερο οι ερωτηθέντες, με το 25% των ερωτηθέντων να έχει επισκεφθεί τη χώρα φέτος, ακολουθούμενη από την Αυστραλία (18%) και τη Σιγκαπούρη (12%). Η Αυστραλία (16%), η Ιαπωνία (16%) και η ηπειρωτική Κίνα (9%) βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας για διεθνή επαγγελματικά ταξίδια αναψυχής.
Αυξανόμενα έξοδα ταξιδιού
Οι ταξιδιώτες ξοδεύουν επίσης περισσότερα το 2023, με μέσο όρο 2.525 δολάρια ανά ταξίδι – ένα σημαντικό άλμα από 1.708 δολάρια το 2020.
Κίνητρα για ταξίδια:
Τα κύρια κίνητρα για ταξίδια είναι η χαλάρωση (39%), ακολουθούμενη από την επιθυμία να εξερευνήσουν και να μάθουν κάτι νέο (14%).
Αμέσως μετά έρχεται η επίσκεψη στην οικογένεια και τους φίλους (13%). Άλλα κίνητρα περιλαμβάνουν τα ψώνια (8%) και την περιπέτεια (8%).
Η βιωσιμότητα βρίσκεται στο επίκεντρο
Το 63% των ερωτηθέντων δήλωσαν ενδιαφέρον για βιώσιμα ταξίδια, αναφέροντας την επιλογή βιώσιμων καταλυμάτων, τη χρήση ενεργειακά αποδοτικών τρόπων μεταφοράς και την αποφυγή της χρήσης πλαστικών μιας χρήσης κατά τα ταξίδια τους ως τρόπους βιώσιμου ταξιδιού.
Έμπνευση για μελλοντικά ταξίδια
Όταν σχεδιάζουν μελλοντικά ταξίδια, οι ταξιδιώτες αντλούν έμπνευση από διάφορες πηγές, με τη διαφήμιση (49%) και από στόμα σε στόμα (48%) να πρωτοστατούν. Οι προσφορές (41%), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (39%) και το ταξιδιωτικό περιεχόμενο (37%) είναι επίσης σημαντικά κίνητρα κατά την επιλογή ενός προορισμού και την επιλογή δραστηριοτήτων.