Το VisitBritain δημοσίευσε την πρόβλεψή του για τον εισερχόμενο τουρισμό για το 2023 με συνεχιζόμενη ισχυρή ανάκαμψη να προβλέπεται για τις δαπάνες των ξένων επισκεπτών.

 

 

Δείχνει ότι οι δαπάνες των εισερχόμενων επισκεπτών προβλέπεται να αυξηθούν ταχύτερα από τον όγκο των επισκεπτών, με υψηλότερες δαπάνες επίσης ανά ταξίδι.

Η συνολική πρόβλεψή του είναι για δαπάνες από διεθνείς επισκέπτες στο Ηνωμένο Βασίλειο ύψους 29,5 δισεκατομμυρίων λιρών το 2023, αύξηση 4% σε σχέση με το υψηλό επίπεδο δαπανών όλων των εποχών των 28,4 δισεκατομμυρίων λιρών το 2019. 

Ο Υπουργός Τουρισμού του Ηνωμένου Βασιλείου Στιούαρτ Άντριου δήλωσε: «Είναι φανταστικό να βλέπουμε ότι ο τουρισμός συνεχίζει να ανακάμπτει δυναμικά αφού ο κλάδος έλαβε σημαντική κρατική υποστήριξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

«Αυτή η προβλεπόμενη αύξηση των δαπανών των επισκεπτών θα δώσει περαιτέρω ώθηση στον κλάδο, συμβάλλοντας στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και στην προώθηση της οικονομικής ανάπτυξης σε ολόκληρη τη χώρα».

 

 

Η διευθύνουσα σύμβουλος της VisitBritain, Πατρίσια Γέιτς , δήλωσε: «Προτεραιότητά μας ήταν η ανοικοδόμηση της αξίας των διεθνών επισκεπτών, επομένως είναι πολύ ενθαρρυντικό να βλέπουμε τη συνεχιζόμενη ισχυρή πρόβλεψη ανάκαμψης στις δαπάνες, υποστηρίζοντας θέσεις εργασίας, μικρές επιχειρήσεις και τοπικές οικονομίες σε όλη τη χώρα.

«Ο τουρισμός είναι επίσης μια εξαιρετικά ανταγωνιστική παγκόσμια βιομηχανία. Θα κυκλοφορήσουμε με μια νέα καμπάνια στις αρχές του επόμενου έτους που θα ανταγωνίζεται σκληρά σε αγορές όπου βλέπουμε ισχυρή ανάπτυξη. Αυτό περιλαμβάνει τις ΗΠΑ, την πιο πολύτιμη αγορά εισερχομένων μας με δαπάνες 15% μέχρι στιγμής φέτος, καθώς και τον Κόλπο και τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές μας».

Πρόβλεψη εισερχόμενου τουρισμού επίσκεψης Βρετανίας 2023

H VisitBritain πρόκειται να ξεκινήσει μια νέα εκστρατεία μάρκετινγκ GREAT Britain σε όλη την Ευρώπη, τις χώρες του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου (GCC) και τις ΗΠΑ στις αρχές του 2023 για να αυξήσει τις κρατήσεις, εμπνέοντας τους επισκέπτες να «Δουν τα πράγματα διαφορετικά», προωθώντας μηνύματα θερμού καλωσορίσματος και αναδεικνύοντας τη Βρετανία ως έναν δυναμικό, περιπετειώδη και χωρίς αποκλεισμούς προορισμό.

Η καμπάνια θα αποτυπώσει επίσης σημαντικά γεγονότα το 2023, συμπεριλαμβανομένης της στέψης του Βασιλιά Καρόλου Γ’ τον Μάιο, με μια πρόσθετη αργία που ανακοινώθηκε και το Λίβερπουλ που θα φιλοξενήσει τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, εκ μέρους της Ουκρανίας, επίσης τον Μάιο, έγκαιρες και πολύτιμες ευκαιρίες για την προώθηση του Βρετανικού καλωσόρισμα και δημιουργικότητα και ικανότητα να φιλοξενεί εκδηλώσεις υψηλού επιπέδου.

Η έρευνα της VisitBritain νωρίτερα το 2022 έδειξε ότι η εξερεύνηση της ιστορίας και της κληρονομιάς της Βρετανίας είναι το κορυφαίο κίνητρο για διεθνείς ταξιδιώτες που επιθυμούν να επισκεφθούν φέτος, ακολουθούμενη από επίσκεψη στις ζωντανές πόλεις και πόλεις της.

Η έρευνά της έδειξε επίσης ότι η μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη για τους επισκέπτες παγκοσμίως στην επιλογή ενός προορισμού είναι ότι προσφέρει «καλή σχέση ποιότητας τιμής». Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στη VisitBritain που ήταν πρόθυμοι να ταξιδέψουν δεν είχαν αποφασίσει πού να πάνε, μια πολύτιμη ευκαιρία να επηρεάσουν την επιλογή προορισμού και να οδηγήσουν τις κρατήσεις.

H VisitBritain αναβάθμισε επίσης την πρόβλεψή του για το τέλος του έτους για το 2022 σε 29,7 εκατομμύρια εισερχόμενες επισκέψεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, 73% του 2019 και δαπάνες 25,9 δισεκατομμυρίων λιρών, 91% του 2019. Αυτό ακολουθεί μια αύξηση στις δαπάνες ξένων επισκεπτών στο Ηνωμένο Βασίλειο φέτος με υψηλότερη δαπάνη ανά επίσκεψη και μεγαλύτερη διαμονή, με βάση τα πιο πρόσφατα δεδομένα.

Ο εισερχόμενος τουρισμός είχε αξία άνω των 28 δισεκατομμυρίων λιρών για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου το 2019, την τρίτη μεγαλύτερη εξαγωγή υπηρεσιών και σημαντικό μέρος του βρετανικού εμπορίου.