Ο τουριστικός οργανισμός της Βρετανίας, VisitBritain εγκαινιάζει καμπάνια πολλών εκατομμυρίων λιρών εμπνέοντας τους επισκέπτες να δουν τη χώρα διαφορετικά.

Ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού VisitBritain ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα τη νέα διεθνή καμπάνια πολλών εκατομμυρίων λιρών για το 2023 για να αυξήσει τον τουρισμό στη Βρετανία.

Η διεθνής καμπάνια μάρκετινγκ στη Μεγάλη Βρετανία προσκαλεί τους επισκέπτες να «Δουν τα πράγματα διαφορετικά», αναδεικνύοντας τη Βρετανία ως έναν δυναμικό, ποικιλόμορφο και συναρπαστικό προορισμό, γεμάτο δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν.

Η πρώτη φάση της εκστρατείας του 2023, με προϋπολογισμό 9,8 εκατ. λιρών, ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα και διαρκεί μέχρι τις αρχές της άνοιξης.

Εστιάζεται σε αγορές όπου το VisitBritain βλέπει ισχυρή ανάκαμψη, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της μεγαλύτερης και πολυτιμότερης αγοράς τους, του Καναδά, των χωρών του Κόλπου και ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ισπανίας.

Στην Ευρώπη και στις χώρες του Κόλπου, η διαφημιστική καμπάνια «See Things Differently» – «Spilling the Tea on Great Britain» – χρησιμοποιεί ένα θεατρικό έργο σχετικά με την αγάπη της Βρετανίας για το τσάι, μέσω εικόνων προορισμών και ταινιών μικρού μήκους.

Ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού VisitBritain ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα τη νέα διεθνή καμπάνια πολλών εκατομμυρίων λιρών για το 2023 για να αυξήσει τον τουρισμό στη Βρετανία.

Η διεθνής καμπάνια μάρκετινγκ στη Μεγάλη Βρετανία προσκαλεί τους επισκέπτες να «Δουν τα πράγματα διαφορετικά», αναδεικνύοντας τη Βρετανία ως έναν δυναμικό, ποικιλόμορφο και συναρπαστικό προορισμό, γεμάτο δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν.

Η πρώτη φάση της εκστρατείας του 2023, με προϋπολογισμό 9,8 εκατ. λιρών, ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα και διαρκεί μέχρι τις αρχές της άνοιξης.

Εστιάζεται σε αγορές όπου το VisitBritain βλέπει ισχυρή ανάκαμψη, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της μεγαλύτερης και πολυτιμότερης αγοράς τους, του Καναδά, των χωρών του Κόλπου και ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ισπανίας.

Στην Ευρώπη και στις χώρες του Κόλπου, η διαφημιστική καμπάνια «See Things Differently» – «Spilling the Tea on Great Britain» – χρησιμοποιεί ένα θεατρικό έργο σχετικά με την αγάπη της Βρετανίας για το τσάι, μέσω εικόνων προορισμών και ταινιών μικρού μήκους.