![SCOTLAND](https://www.tourismtoday.gr/wp-content/uploads/2021/07/SCOTLAND-696x465.jpg)
Ο VisitBritain, ο εθνικός οργανισμός τουρισμού του Ηνωμένου Βασιλείου, συνεργάστηκε με τον Expedia Group για να ξεκινήσει παγκόσμια ταξιδιωτική εκστρατεία, με στόχο την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού στη βορειοανατολική Αγγλία, τη Σκωτία και την Ουαλία του Ηνωμένου Βασιλείου.
Με τίτλο «GOT THE SHOT», η καμπάνια αξιοποιεί τη δύναμη του τουρισμού οθόνης για να εμπνεύσει διεθνείς ταξιδιώτες από την Αυστραλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και τις ΗΠΑ να επισκεφθούν το Ηνωμένο Βασίλειο.
Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της παγκόσμιας εκστρατείας του VisitBritain «Starring GREAT Britain», η οποία ευθυγραμμίζεται με την εκστρατεία GREAT της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου για την προώθηση των ταξιδιωτικών, εμπορικών και επενδυτικών ευκαιριών της Βρετανίας.
Σύμφωνα με την έρευνα για τον τουρισμό οθόνης του VisitBritain, πάνω από το 90% των πιθανών επισκεπτών ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν προορισμούς που εμφανίζονται σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.
Πως θα λειτουργεί η καμπάνια
Από τον Φεβρουάριο έως τον Μάρτιο του 2025, η καμπάνια χρησιμοποιεί την εκτεταμένη ταξιδιωτική πλατφόρμα του Expedia Group για να οδηγήσει διεθνείς κρατήσεις σε λιγότερο εξερευνημένες περιοχές της Βρετανίας.
Η καμπάνια επισημαίνει προορισμούς που έχουν χρησιμεύσει ως φόντο για εμβληματικά είδη ταινιών, όπως:
- Βορειοανατολική Αγγλία – Ντάραμ και Νιούκαστλ για δράματα εποχής.
- Σκωτία – Γλασκώβη και Λοχ Φάιν για κατασκοπευτικά θρίλερ.
- Ουαλία – Εθνικό Πάρκο Bannau Brycheiniog και Κάρντιφ για επικές σκηνές φαντασίας.
Μετατρέποντας την έμπνευση σε κρατήσεις
Πέρα από το περιεχόμενο βίντεο, η καμπάνια περιλαμβάνει καθηλωτικές ψηφιακές διαφημίσεις, προωθητικό υλικό και έναν ειδικό ταξιδιωτικό κόμβο Expedia με μικροιστοτόπους για συγκεκριμένες χώρες.
Αυτό εξασφαλίζει απρόσκοπτο ταξιδιωτικό προγραμματισμό παρέχοντας πληροφορίες προορισμού και επιτρέποντας απευθείας κρατήσεις.