Nέα ψηφιακή εκστρατεία για την προώθηση φιλικών προς την οικογένεια ταξιδιωτικών εμπειριών προωθεί ο οργανισμός VisitEngland.
Η καμπάνια θα έχει τη βοήθεια χαρακτήρων από την δημοφιλή τηλεοπτική σειρά παιδιών «Πέππα, το γουρουνάκι». Στόχος της είναι να ενισχυθεί ο οικογενειακός τουρισμός της Μεγάλης Βρετανίας.
Ο VisitEngland δημιούργησε έναν ηλεκτρονικό κόμβο εμπνευσμένο από την Πέππα το γουρουνάκι στον ιστότοπό του. Αποτελεί μέρος μιας συνεργασίας με τους ιδιοκτήτες σημάτων eOne. Θα περιλαμβάνει 25 εμπειρίες για παιδιά προσχολικής ηλικίας και τις οικογένειές τους, εμπνευσμένες από την τηλεοπτική εκπομπή.

Ο διαδικτυακός κόμβος θα προωθηθεί σε όλα τα ψηφιακά κανάλια του VisitEngland.
Ταυτόχρονα στοιχεία του VisitEngland δείχνουν ότι η οικογενειακή αγορά αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο της δυνητικής εγχώριας τουριστικής αγοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η εκστρατεία Peppa Pig που θα ενισχυθεί από τα μέσα Φεβρουαρίου με την πληρωμένη ψηφιακή διαφήμιση, αναμένεται να δημιουργήσει περισσότερες από 225.000 επιπλέον διανυκτερεύσεις.