Τη δεύτερη φάση της εγχώριας τουριστικής του εκστρατείας έχει ξεκινήσει ο οργανισμός VisitEngland, ενθαρρύνοντας τους νέους να κάνουν ένα σύντομο διάλειμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η νέα τουριστική διαφημιστική καμπάνια ύψους 2,5 εκατ. λιρών με θέμα “Join the World – Discover the UK” ξεκίνησε το Σεπτέμβριο.

Ειδικότερα, περιλαμβάνει δύο ταινίες που δημιουργήθηκαν από δύο άτομα επιρροής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα από την Καναδή  Nadine με το ‘Hey Nadine’ και τον Alex με το ‘FrenchGuyCooking’. Οι ταινίες προβάλλονται στα social media και προωθούνται από τους ίδιους τους διαχειριστές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θα φιλοξενούνται στο επίσημο διαδικτυακό κόμβο VisitEngland στο www.visitbritain.com/jointheworld.