Η Expedia Group, μια από τις μεγαλύτερες σε απευθείας σύνδεση ταξιδιωτικές εταιρείες παγκοσμίως και το εθνικό ταξιδιωτικό οργανισμό της Σκωτίας, VisitScotland, έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους.
Στόχος, της συνεργασίας τους είναι να αυξήσουν τη ζήτηση για ταξίδια στην Σκωτία, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της χαμηλής περιόδου.
Η εμπειρία του ομίλου Expedia στην διαχείριση των ταξιδιωτικών δεδομένων θα βοηθήσει την VisitScotland να προχωρήσει σε βέλτιστες πρακτικές προώθησης του προορισμού καθώς και στη συνεργασία με τους εταίρους της βιομηχανίας.
“Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι τα ξενοδοχεία της Σκωτίας κινήθηκαν θετικά το πρώτο εξάμηνο του έτους, ενώ οι πόλεις και οι προορισμοί των ορεινών περιοχών της περιοχής έχουν καλή ανάπτυξη σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δήλωσε η Irene Roberts, διευθύντρια διαχείρισης Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, Expedia Group.
Αυτή η νέα συμμαχία έχει ως στόχο να στηρίξει αυτή την επιτυχία και να οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη ζήτηση καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους”.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Expedia Group, σχετικά με την ζήτηση ξενοδοχείων στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2018, η ζήτηση για ξενοδοχεία της Σκωτίας αυξήθηκε σε πολλές πόλεις και περιφέρειες σε ολόκληρη τη χώρα, οι οποίες παρουσιάζουν ισχυρή ετήσια άνοδο. Η Γλασκώβη και η Αμπερντίν σημείωσαν σημαντική αύξηση κατά 10% ετησίως.
Τα τελευταία χρόνια, ο οργανισμός VisitScotland συνεργάζεται με σημαντικούς παράγοντες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας για να βοηθήσει τόσο την τουριστική βιομηχανία της χώρας όσο και την εμπειρία του επισκέπτη.
Βασικός σκοπός του είναι να μεγιστοποιήσει το οικονομικό όφελος του τουρισμού στη Σκωτία. Ο οργανισμός απασχολεί περίπου 700 άτομα και ο βασικός του στόχος είναι να συμβάλει στην φιλόδοξη Στρατηγική για τον Τουρισμό και να αυξήσει τα τουριστικά έσοδα κατά 1 δις λίρες (1,3 δις δολάρια) έως το 2020.
“Ο τουρισμός σήμερα είναι θέμα επιλογής και εμπειρίας των καταναλωτών και η παγκόσμια εμβέλεια ενός οργανισμού όπως ο Expedia Group θα μας βοηθήσει να επεκτείνουμε αυτή την επιλογή για τους επισκέπτες της Σκωτίας, τονίζει ο Riddell Graham, διευθυντής ανάπτυξης προορισμού στο VisitScotland.
Ο τουρισμός είναι κάτι περισσότερο από μια εμπειρία διακοπών – δημιουργεί θέσεις εργασίας, διατηρεί κοινότητες και είναι ένα διεθνές “παράθυρο” για τη Σκωτία.
Η στενότερη συνεργασία με την ομάδα Expedia θα μας βοηθήσει να επεκτείνουμε αυτή την προσέγγιση τόσο σε περιφερειακό επίπεδο όσο και σε όλη τη διάρκεια του έτους.”