Η Vodafone Ελλάδας υλοποιεί επενδύσεις 1 δισ. ευρώ με ορίζοντα το 2029, τόσο για τη γεωγραφική επέκταση της υποδομής οπτικών ινών, όσο και τη συνέχιση της ανάπτυξης του δικτύου 5G, με στόχο την ποιοτική συνδεσιμότητα σε όλη την επικράτεια και την ολοκληρωμένη ψηφιακή μετάβαση της χώρας.
Το 2024, η εταιρεία επιτάχυνε την ανάπτυξη του δικτύου σταθερής τηλεφωνίας, έχοντας υλοποιήσει περισσότερες από 300.000 γραμμές οπτικής ίνας απευθείας στο σπίτι (FTTH). Εντός του 2025, το δίκτυο οπτικών ινών της Vodafone θα καταστεί εμπορικά διαθέσιμο σε 500.000 σπίτια, ενώ στόχος είναι η επέκταση της διαθεσιμότητας σε 850.000 σπίτια έως το 2028.
Σε ό,τι αφορά την κινητή, το Vodafone 5G network καλύπτει ήδη πάνω από το 91% του πληθυσμού και, σύμφωνα με τον σχεδιασμό ανάπτυξης, τον Μάρτιο του 2025 η κάλυψη θα ανέλθει στο 94%.
Επιπλέον, η Vodafone ολοκλήρωσε την κατασκευή σταθμού προσαιγιάλωσης υποβρυχίων καλωδίων οπτικών ινών στο Τυμπάκι Κρήτης, ο οποίος θα υποδέχεται ορισμένα από τα σημαντικότερα διεθνή καλωδιακά συστήματα. Ο νέος σταθμός αναμένεται να αναβαθμίσει τη θέση της χώρας στον παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη και να την μετατρέψει σε τηλεπικοινωνιακό κόμβο για την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.
Ήδη, πραγματοποιήθηκε στο σημείο η προσαιγιάλωση του συστήματος India-Europe-Xpress, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2025 αναμένεται η προσαιγιάλωση του συστήματος 2Africa, μίας από τις σημαντικότερες υποθαλάσσιες υποδομές οπτικών ινών για την παγκόσμια συνδεσιμότητα.
Κατά το α’ εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους για τη Vodafone (Απρίλιος – Σεπτέμβριος 2024), η πελατειακή βάση των συμβολαίων κινητής τηλεφωνίας ενισχύθηκε κατά 86.000 συνδρομητές, ενώ ετήσια αύξηση 164% σημείωσε και η διείσδυση των ευρυζωνικών υπηρεσιών οπτικής ίνας.
Ειδικότερα η ζήτηση για οπτικές ίνες αναμένεται να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο από τα κρατικά προγράμματα επιδοτήσεων Gigabit Voucher και Smart Readiness, καθώς και από την κατάργηση του τέλους σταθερής τηλεφωνίας 5% για συνδέσεις άνω των 100Mbps, συμβάλλοντας καθοριστικά στους εθνικούς στόχους ψηφιοποίησης.
Ο βραχίονας των εταιρικών πελατών αναπτύχθηκε σε ετήσια βάση με διψήφιο ρυθμό όσον αφορά στα έσοδα από υπηρεσίες Cloud, IoT, Κυβερνοασφάλειας , και εσωτερικών ιδιωτικών δικτύων σε μεγάλες επιχειρήσεις.
Από φέτος, το Vodafone Business υλοποιεί στρατηγικό σχέδιο επένδυσης 17 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία 50 θέσεων εργασίας υψηλής τεχνολογικής εξειδίκευσης και ένα πρόγραμμα διεύρυνσης των τεχνολογικών δεξιοτήτων για περισσότερους από 300 υφιστάμενους εργαζομένους.
Στη λιανική, το πρόγραμμα άτοκων δόσεων Flex για τους πελάτες της Vodafone κατέγραψε ετήσια αύξηση 44%, ενώ αποτέλεσε ισχυρό παράγοντα ανάπτυξης και για το e-shop καταλαμβάνοντας το 80% των ηλεκτρονικών πωλήσεων.
Επιπρόσθετα, η συνεργασία Vodafone και Public συμπλήρωσε έναν χρόνο με 11 καταστήματα Vodafone να βρίσκονται ήδη σε λειτουργία εντός ισάριθμων καταστημάτων Public, ενώ ο στόχος είναι τον Μάρτιο του 2025 να λειτουργούν 25 καταστήματα, ενισχύοντας σημαντικά το αποτύπωμα της αλυσίδας.
Η Vodafone εισήγαγε οργανικά την Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνοντας την εμπειρία του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, εντός του 2024 προχώρησε σε στρατηγικές συνεργασίες με τη Microsoft και την Google που, μεταξύ άλλων, αφορούν σε υπηρεσίες Cloud και εργαλεία παραγωγικότητας για τις επιχειρήσεις.
Επιπλέον, εξελίχθηκε αποφασιστικά ο ψηφιακός βοηθός της Vodafone, ο TOBi, ο οποίος μόνο στην Ελλάδα διεκπεραιώνει 250.000 ερωτήσεις πελατών το μήνα και επιλύει περίπου 2 στα 3 ζητήματα χωρίς να χρειάζεται να μεταβιβάσει μια κλήση σε εκπρόσωπο.
Στον πυλώνα της ψυχαγωγίας, το Vodafone TV συνέχισε τη σταθερά ανοδική του πορεία σημειώνοντας ετήσια ανάπτυξη της τάξεως του 20% και ξεπερνώντας τους 200.000 συνδρομητές.
Η τηλεοπτική πλατφόρμα της Vodafone εξασφάλισε αποκλειστικές συνεργασίες με ορισμένα από τα κορυφαία studios στον κόσμο, συγκεντρώνοντας σε ένα σημείο παραγωγές υψηλού επιπέδου ως ο κορυφαίος προορισμός ποιοτικού περιεχομένου και ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια.