Του Χάρη Ντιγριντάκη

Κοινά προϊόντα και υπηρεσίες από τις δύο εταιρείες για ένα «ολοκληρωμένο οικοσύστημα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας»

Στη δημιουργία ενός νέου οικοσυστήματος τεχνολογίας και ψυχαγωγίας που θα απευθύνεται στο κοινό πελάτη με στόχο μία ολοκληρωμένη εμπειρία προχωρούν μαζί Vodafone και Public, ακολουθώντας τη ρήση η ισχύς εν τη ενώσει.

Ξεκινώντας από το Public του Συντάγματος, αρχικός στόχος των δύο μερών είναι έως το τέλος Μαρτίου του 2024 να λειτουργούν 10 καταστήματα shop in shop στα Public με απώτερο στόχο στο επόμενο 18μηνο ο αριθμός να ανέβει στα 44 καταστήματα.

«Είναι ένας …γάμος, δεν είναι ένα πυροτέχνημα ούτε μία σχέση της στιγμής. Άρα χρειάζεται πολλή δουλειά και πρέπει αυτός ο γάμος να μένει ζεστός και να ανανεώνεται», ανέφεραν χαρακτηριστικά η Κάτια Σταθάκη εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας και ο κ. Ρόμπι Μπουρλάς CEO του Public Group στη σχετική παρουσίαση, προσθέτοντας ότι πέραν των φυσικών καταστημάτων σχεδιάζεται η παράλληλη συνεργασία και στο ψηφιακό κομμάτι:
«Σχεδιάζουμε ήδη το επόμενο βήμα ώστε να υπάρχει συνδυασμός του on line στα sites των δύο εταιρειών και του φυσικού καταστήματος».

Στόχος των δύο μερών είναι να υπάρξουν συνδυαστικά προϊόντα και υπηρεσίες στον κοινό πελάτη, με προγράμματα επιβράβευσης, ενώ τα 44 καταστήματα που θα λειτουργήσουν μελλοντικά στο 18μηνο έρχονται να προστεθούν στο υφιστάμενο δίκτυο της Vodafone, με στόχο την αύξηση του «αποτυπώματος» των καταστημάτων του ομίλου, ενώ θα δοθεί η δυνατότητα στους franchisees της Vodafone να συνεργαστούν στα shop in shop.