Η Jet2holidays αναδείχθηκε ως ο καλύτερος πάροχος διακοπών all-inclusive σε δημοσκόπηση που διεξήγαγε η ομάδα καταναλωτών της Which?

Το Lastminute.com κατατάχθηκε στο τέλος της λίστας των 19 ταξιδιωτικών παρόχων στην έρευνα που διεξήχθη σε σχεδόν 2.000 παραθεριστές σχετικά με τις εμπειρίες τους από διακοπές all inclusive τα τελευταία δύο χρόνια.

Το Kuoni, με βαθμολογία πελατών 81%, κατατάχθηκε στη δεύτερη θέση πίσω από το Jet2holidays (82%), με το Saga τρίτο (80%).

Η Witch? ζήτησε από τους καταναλωτές και τα μέλη του διαδικτυακού πάνελ της να βαθμολογήσουν τον πάροχο τους σε επτά κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων της εξυπηρέτησης πελατών, της διαμονής, του πόσο καλά ταίριαζε η περιγραφή με την πραγματικότητα, καθώς και τα οφέλη και η σχέση ποιότητας/τιμής.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 13% έπρεπε να πληρώσει επιπλέον για τοπικά αναψυκτικά, ενώ σχεδόν το ένα πέμπτο των ανθρώπων (18%) ανέφεραν ότι έπρεπε να πληρώσουν επιπλέον για σνακ.

Συνολικά το 79% ανέφερε ότι περιλαμβάνει τοπικά αλκοολούχα ποτά. Όμως το ποσοστό έπεσε στο 43% για το επώνυμο και premium αλκοόλ.

Τα δύο τρίτα των παραθεριστών (67%) βρήκαν ότι τα κοκτέιλ περιλαμβάνονταν στο πακέτο τους και οι μισοί (51%) μπορούσαν να πάρουν ένα μπουκάλι κρασί χωρίς επιπλέον κόστος.

Το Jet2holidays σημείωσε τέσσερα αστέρια για την αξία για τα χρήματα, τη μεταφορά, την οργάνωση και για το πόσο καλά ταίριαζε η περιγραφή με την πραγματικότητα και για την εξυπηρέτηση πελατών.

Ενώ το lastminute.com σημείωσε τρία αστέρια για την αξία για τα χρήματα, δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα δύο αστέρια σε καμία από τις υπόλοιπες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της εξυπηρέτησης πελατών, της διαμονής και των παροχών.

Λίγοι λιγότεροι από δύο στους πέντε πελάτες (39%) ανέφεραν ότι περιλαμβάνονταν τοπικά αλκοολούχα ποτά, ενώ λιγότερο από το ένα τρίτο (32%) μπορούσαν να έχουν πρόσβαση σε επώνυμα αλκοόλ χωρίς επιπλέον κόστος. Οι πελάτες ξόδεψαν κατά μέσο όρο 128 £ στο θέρετρο και επιπλέον 238 £ έξω.

Οι πελάτες του Loveholidays ήταν πολύ πίσω όσον αφορά τις μέσες πρόσθετες δαπάνες τους, δαπανώντας επιπλέον 328 £ την εβδομάδα. Σχεδόν το ένα τέταρτο των επισκεπτών (24%) ανέφερε ότι έπρεπε να πληρώσει επιπλέον για σνακ και τοπικά αλκοολούχα ποτά στο θέρετρο και το 38% έπρεπε να πληρώσει περισσότερα για κοκτέιλ.

Οι πελάτες της ανταγωνιστικής OTA On The Beach ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν ότι περιλαμβάνονταν βασικά προϊόντα όπως αναψυκτικά και σνακ, αλλά το 29% αντιμετώπισε πρόβλημα στο ταξίδι του και η εταιρεία σημείωσε μόλις δύο αστέρια για τη συνολική οργάνωση των διακοπών.

Ο ταξιδιωτικός συντάκτης Rory Boland είπε: «Όταν οι προϋπολογισμοί είναι περιορισμένοι, οι διακοπές all-inclusive αυξάνονται σε δημοτικότητα, προσφέροντας φαινομενικά στους ανθρώπους έναν απλό τρόπο για να κρατήσουν υπό έλεγχο τα έξοδα των διακοπών με φαγητό, διαμονή και ποτά όλα τυλιγμένα στην τιμή.

«Ωστόσο, η πιο πρόσφατη έρευνά μας διαπίστωσε ότι ορισμένες διακοπές all-inclusive απέχουν πολύ από το να είναι «όλα μέσα», με ορισμένους ατυχείς επισκέπτες να διαπιστώνουν ότι ακόμη και βασικά είδη όπως τα αναψυκτικά δεν περιλαμβάνονται.

“Εάν σκέφτεστε να κάνετε all inclusive για την επόμενη απόδρασή σας, αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να ερευνήσετε τι προσφέρεται – ελέγξτε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις για να δείτε τι περιλαμβάνει και διαβάστε κριτικές από άλλους επισκέπτες για να βεβαιωθείτε ότι θα το κάνετε” να μην μείνει από την τσέπη.”

Ο διευθύνων σύμβουλος της Jet2, Steve Heapy, δήλωσε: “Καθώς πλησιάζουμε στην περίοδο αιχμής των κρατήσεων, αυτή η λεπτομερής μελέτη θα πρέπει να λειτουργεί ως πραγματικός οδηγός για πελάτες και ανεξάρτητους ταξιδιωτικούς πράκτορες που θέλουν να γνωρίζουν ποιον πρέπει να εμπιστεύονται όταν πρόκειται να κάνουν κράτηση για αυτές τις πολύ σημαντικές διακοπές. “