Η Wizz Air δήλωσε ότι πρόκειται να επιστρέψει στην ανάπτυξη το 2026 καθώς αποκάλυψε μια διετή συμφωνία υποστήριξης και αποζημίωσης με την Pratt & Whitney.
Ο αερομεταφορέας έχει εξασφαλίσει τη συμφωνία με τον κατασκευαστή κινητήρων μέχρι το τέλος του 2026, η οποία περιλαμβάνει τόσο επιχειρησιακή υποστήριξη όσο και πακέτο αποζημίωσης που καλύπτει το άμεσο κόστος του λόγω των μέτρων προσγείωσης αεροσκαφών.
Ωστόσο, η ουγγρική εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει τη συνεχιζόμενη προσάραξη περίπου 40 αεροσκαφών της Airbus A320neo έως το 2025-2026 λόγω των επιθεωρήσεων που απαιτούνται στους κινητήρες.
Η Wizz Air αποκάλυψε τον Σεπτέμβριο του 2023 ότι αντιμετώπισε πιθανή μείωση της χωρητικότητας κατά 10% το δεύτερο εξάμηνο του οικονομικού της έτους λόγω της ανάγκης για επιθεωρήσεις κινητήρα .
Το πρόβλημα με τους κινητήρες περιγράφηκε ως «σπάνια κατάσταση στη σκόνη μετάλλου που χρησιμοποιείται για την κατασκευή ορισμένων εξαρτημάτων κινητήρα».
Τον Νοέμβριο του 2024, τα κέρδη της Wizz Air μειώθηκαν κατά 21% το εξάμηνο έως τον Σεπτέμβριο λόγω της προσάραξης και της διακοπής του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Ο αερομεταφορέας ανέφερε καθαρά κέρδη εξαμήνου 315,2 εκατ. ευρώ έναντι 400,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Κατά την περίοδο 2025-2026, η αεροπορική εταιρεία θα παραδώσει 50 νέα αεροσκάφη Airbus A320neo, τα οποία θα της επιτρέψουν να αυξήσει τη χωρητικότητα των θέσεων της κατά περίπου 20%.
Εκπρόσωπος της Wizz Air δήλωσε: «Η εταιρεία συνεχίζει να λαμβάνει προληπτικά μέτρα για να μετριάσει τον οικονομικό και λειτουργικό αντίκτυπο του προσγειωμένου αεροσκάφους και θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την Pratt & Whitney για να διασφαλίσει ότι τα αεροσκάφη θα επιστραφούν σε λειτουργία το συντομότερο δυνατό».