Δημόσια συγγνώμη εξέφρασε η World Duty Free μέσω Twitter γιατί στο κατάστημα της στο αεροδρόμιο Heathrow απαιτούσε από τους κινέζους ταξιδιώτες να πληρώσουν τέσσερις φορές περισσότερο από τους άλλους ταξιδιώτες για να λάβουν έκπτωση 20%.

Το κατάστημα, σύμφωνα με πληροφορίες των βρετανικών Μέσων, απαίτησε από τους κινέζους ταξιδιώτες να ξοδέψουν τουλάχιστον £ 1.000 / € 1.128 για να λάβουν την έκπτωση, η οποία προσφέρονταν σε άλλους πελάτες που είχαν δαπανήσει μόλις £ 250 / € 282.

Οι χρήστες της πλατφόρμας κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης της Κίνας Weibo εξέφρασαν την οργή τους για την πολιτική αυτή και σε δήλωση που δημοσιεύτηκε στην αγγλική και απλοποιημένη κινέζικη γλώσσα στη σελίδα Twitter της εταιρείας, η World Duty Free δήλωσε ότι:

“Ως παγκόσμια εταιρεία δεσμευόμαστε να αντιμετωπίζουμε όλους τους πελάτες μας με σεβασμό και με συνεπή και δίκαιο τρόπο. Θα θέλαμε να προσφέρουμε την ειλικρινή συγνώμη στους πελάτες μας “.

Εκπρόσωπος του αεροδρομίου Heathrow δήλωσε ότι έχει ενημερωθεί για την προσφορά, την οποία χαρακτήρισε ως “απαράδεκτη” και συνεργάστηκε με την εταιρεία για να εξασφαλίσει ότι δεν θα επαναληφθεί.

Η διαμάχη έρχεται σε στιγμή ανόδου των κινέζων ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τον περασμένο Δεκέμβριο, οι κυβερνήσεις Ηνωμένου Βασιλείου και Κίνας υπέγραψαν νέα συμφωνία για την αύξηση του αριθμού των εβδομαδιαίων πτήσεων μεταξύ των δύο χωρών κατά 50%, από 100 σε 150.

Εν τω μεταξύ, τον περασμένο μήνα, μια μελέτη της Frontier Economics διαπίστωσε ότι οι απευθείας πτήσεις από το Heathrow προς την Κίνα συμβάλλουν με περίπου £ 510 εκατ. ετησίως στο ΑΕΠ στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου.