Η Mabrian, κορυφαίος πάροχος τουριστικών πληροφοριών, δημοσίευσε μια μελέτη τάσεων για τη Βραζιλία, η οποία συμπίπτει με την εμπορική έκθεση της Παγκόσμιας Ταξιδιωτικής Αγοράς (WTM) στη Λατινική Αμερική, η οποία πραγματοποιείται αυτή την εβδομάδα στο Σάο Πάολο.

Η μελέτη αναλύει την εξέλιξη της διεθνούς αεροπορικής συνδεσιμότητας για τη Βραζιλία, καθώς και την εξέλιξη των τιμών των ξενοδοχείων τους επόμενους έξι μήνες.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η Βραζιλία βρίσκεται σε πλήρη ανάκαμψη του τουρισμού μετά από μερικά πολύ περίπλοκα χρόνια. Σε σχέση με την αεροπορική συνδεσιμότητα, η Βραζιλία παρουσιάζει αύξηση 40% στις εισερχόμενες θέσεις για τους επόμενους μήνες σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Αυτό σημαίνει 1,8 εκατομμύρια περισσότερες εισερχόμενες θέσεις. Ωστόσο, αυτοί οι όγκοι εξακολουθούν να είναι 18% κάτω από τις τιμές του 2019, δηλαδή περίπου 7 εκατομμύρια λιγότερες θέσεις.

Σχεδόν όλες οι διεθνείς αγορές παρουσιάζουν ανάπτυξη σε σύγκριση με το 2022, με την αγορά των ΗΠΑ να ξεχωρίζει και να υπάρχουν περισσότερες από 400.000 επιπλέον θέσεις μέχρι τον Οκτώβριο.

Ωστόσο, αυτή η τάση θα πρέπει να παρακολουθείται από τα τέλη Οκτωβρίου και μετά, μετά την ανακοίνωση από την κυβέρνηση της Βραζιλίας για νέα υποχρέωση θεώρησης για τους Αμερικανούς, η οποία αναμφίβολα θα επηρεάσει τη ζήτηση.

Οι προορισμοί της Βραζιλίας με την καλύτερη εξέλιξη όσον αφορά την αύξηση των θέσεων σε σύγκριση με το 2022 είναι το Σάο Πάολο, το Ρίο ντε Τζανέιρο και η Μπραζίλια.

Ένας άλλος δείκτης που περιλαμβάνεται στη μελέτη που δείχνει τη θετική δυναμική του κλάδου του τουρισμού της Βραζιλίας είναι η γενικευμένη άνοδος των τιμών των ξενοδοχείων.

Η ανάλυση αποκαλύπτει ότι η μέση δημοσιευμένη τιμή ενός δωματίου ξενοδοχείου στη Βραζιλία έχει αυξηθεί κατά 27% κατά μέσο όρο για διαμονή τους επόμενους 6 μήνες. Ανά κατηγορία, τα ξενοδοχεία 4 αστέρων είναι αυτά με τις υψηλότερες αυξήσεις τιμών, με 29% σε σχέση με το 2022, ενώ τα ξενοδοχεία 3 και 5 αστέρων έχουν αυξηθεί κατά 27% και 26% αντίστοιχα.

Ο Benjamn Jiménez, εκπρόσωπος της Mabrian για την Αμερική σχολιάζει: «Η ατμόσφαιρα της εκδήλωσης αποτελεί παράδειγμα της αισιόδοξης τάσης που βιώνει η βραζιλιάνικη τουριστική βιομηχανία φέτος. Τόσο το Υπουργείο όσο και οι προορισμοί στοιχηματίζουν ξεκάθαρα στην καινοτομία στην προώθηση και διαχείριση των προορισμών τους και η τουριστική ευφυΐα θα αποτελέσει βασικό πυλώνα για την ανάπτυξη στρατηγικών βασισμένων στη γνώση σε αυτό το πλαίσιο».