Συνθέτουμε, σιγα-σιγά και το “παζλ” της Ελληνικής παρουσιας και συμμετοχής στην World Travel Market στο Λονδίνο, στις αρχές Νοεμβρίου. Κατ’ αρχάς, ξεκινώντας από τα βασικά, ο ΕΟΤ θα είναι και πάλι ο μεγάλος χορηγός του Κέντρου Τύπου της έκθεσης, αξιοποιεί δηλαδή ένα από τα πιο καλά “πακέτα” χορηγιών και προβολής που προσφέρονται για όλες τις μέρες της WTM, αλλά και λίγο πριν και μετά, καθώς οι διοργανωτές προσφέρουν προβολή του χορηγού σε όλη τους την ηλεκτρονική επικοινωνία με τους δημοσιογράφους που διαπιστεύονται ή θα ενημερώνονται για τα τεκταινόμενα της έκθεσης από το site της και τα social media.

Η καθιερωμένη συνέντευξη τύπου της υπουργού και της ελληνικής αντιπροσωπείας, φαίνεται ότι τελικά θα πραγματοποιηθεί κανονικά – διότι μέχρι και πριν από λίγες μέρες, υπήρχε η σκέψη να μην γίνει φέτος – ενώ, πέραν των του προγράμματος της υπουργού και του γ.γ. του ΕΟΤ, εξετάζονται και διάφορες άλλες ενέργειες, εκτός του Excel, ενισχυτικές της συμμετοχής στην έκθεση.

Το συνολικό “πακέτο” χορηγιών και προβολής εντός έκθεσης, φθάνει σεπερίπου 60.000 λίρες (περίπου 74.000 ευρώ) και περιλαμβάνει επίσης, ελληνικές σημαίες στις κύριες εισόδους, e-banner στα ηλεκτρονικά διαφημιστικά πλαίσια που βρίσκονται σε σημεία υψηλής επισκεψιμότητας και διακίνησης των επισκεπτών και των εκθετών.

tourismlobby