Η WTM London 2018, με ένα καινούργιο τμήμα της την Pavilion Agency WTM, απευθύνεται σε όσους ασχολούνται με την PR και το μάρκετινγκ και επιθυμούν να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους απευθείας σε ενδιαφερόμενους οργανισμούς.
Το Pavilion Agency WTM θα αντιπροσωπεύει το μάρκετινγκ, την PR,την ψηφιακή επιρροή και τα social media SEO που θέλουν να πουλήσουν την εμπειρία τους στην παγκόσμια ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.
Ιδανικά τοποθετημένοι στην είσοδο του WTM International Media Center, οι εκθέτες θα μπορούν να προβάλλουν τα εμπορικά τους λογότυπα και άλλα προϊόντα μάρκετινγκ στον χώρο τους και θα επωφεληθούν από μια λίστα με ευκαιρίες να αναδείξουν το προφίλ τους πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την έκθεση.
Οι εκθέτες του WTM Agency Pavilion θα έχουν πρόσβαση στις πλατφόρμες My Invitations και My Event στην WTM London Portal Exhibitor Portal από όπου θα μπορούν να στείλουν προσκλήσεις για συναντήσεις σε πιθανούς συνεργάτες.
“Το Pavilion Agency WTM είναι η τέλεια πλατφόρμα για όσους έχουν σχέση με το μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις ή συναφείς βιομηχανίες για να φτάσουν μπροστά σε βασικούς υπεύθυνους λήψης αποφάσεων σε μια εκπομπή που γεμίζει με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες, τονίζει ο διευθυντής του WTM Portfolio Press & PR, Paul Nelson.
Εκείνοι που κάνουν κράτηση στον χώρο της WTM μπορούν να επωφεληθούν από περισσότερες επιλογές δικτύωσης, άκρως στοχοθετημένες επιχειρηματικές ευκαιρίες και ευκαιρίες προώθησης σε έναν ειδικό χώρο που βρίσκεται σε ιδανική θέση κοντά στο Διεθνές Κέντρο Τύπου”.