Τα σχέδιά της για επέκταση στην ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακοίνωσε η Wyndham Hotels & Resorts για το 2023.
Για το 2023 εκτός από τα ταξίδια στις ΗΠΑ όπου εκτιμά ότι οι εγχώριες ταξιδιωτικές δαπάνες θα αυξηθούν περισσότερο από 8%, ο τομέας των επαγγελματικών ταξιδίων της Wyndham αναμένεται να δημιουργήσει διψήφια αύξηση εσόδων σε σύγκριση με το 2019.
Το 2022, ο κολοσσός των ξενοδοχείων πρόσθεσε νέες μάρκες, εισήλθε σε νέες αγορές και προσέλκυσε διαφορετικούς ιδιοκτήτες ξενοδοχείων. Η Wyndham σημείωσε σημαντική ανάπτυξη στην αγορά παρατεταμένης διαμονής αυξάνοντας τον αγωγό της σε 170 ξενοδοχεία και περισσότερα από 21.000 δωμάτια σε μόλις εννέα μήνες.
Η εταιρεία αύξησε επίσης την παρουσία της στον χώρο all-inclusive, προσθέτοντας 14 νέα θέρετρα στην πολυτελή μάρκα Registry Collection Hotels και σχεδόν διπλασίασε το μέγεθος του πολυτελούς αποτυπώματός της σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική με την εξαγορά του brand “Vienna House”.
Επιπλέον, η Wyndham ξεκίνησε μια σειρά από νέες πρωτοβουλίες πέρυσι για να αναβαθμίσει την εμπειρία των επισκεπτών της, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης της εφαρμογής Road Trip Planner (RTP), της επέκτασης του Wyndham Rewards και της πρώτης μεγάλης ξενοδοχειακής εταιρείας που διαθέσει σε όλους τους δικαιοδόχους των ΗΠΑ και του Καναδά μια εύκολη πλατφόρμα διαχείρισης κρατήσεων για κινητά.