Με όπλα «τις 61 καλύτερες παραλίες» και
«τα 300 χιλ. ακτογραμμής»
η προαθωνική χερσόνησος προσελκύει Σκανδιναβούς
Για τρίτη συνεχόμενη φορά – σε διάστημα ενός έτους – η προαθωνική χερσόνησος ολοκλήρωσε D2D πρόγραμμα επαγγελματικών συναντήσεων με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και product managers σκανδιναβών tour operators, το οποίο έλαβε χώρα (αυτήν τη φορά) στην πρωτεύουσα της Δανίας, Κοπεγχάγη, αλλά και στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας.
Η προσπάθεια, που πραγματοποιήθηκε από τις 9 μέχρι και τις 12.12.14, αποτελεί μέρος του – ειδικά για τη σκανδιναβική αγορά – εκπονηθέντος marketing plan του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού και στοχεύει στη διείσδυση του «τρίτου ποδιού» της Χαλκιδικής στην ώριμη και εύρωστη «τουριστική κοινωνία» της Σκανδιναβίας.
Οι έξι (6) επαγγελματικές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα και άφησαν πολλές υποσχέσεις για ποιοτικό άνοιγμα συνεργασιών με τοπικές επιχειρήσεις – μέλη του φορέα. Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στις «61 καλύτερες προαθωνικές παραλίες», όπως αυτές έχουν καταγραφεί από τον Οργανισμό, αλλά και στις πολιτιστικές / περιπατητικές / εξερευνητικές δραστηριότητες, οι οποίες φαίνεται να αποτελούν πόλο έλξης με μεγάλο ειδικό βάρος.
Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της περιοχής, που ο προορισμός προβάλλεται με αξιώσεις στη Δανία, σήμερα που οι αεροπορικές συνδέσεις της πρωτεύουσάς της με το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης πυκνώνουν και πληθαίνουν, δημιουργώντας συνθήκες υγιούς προσέλκυσης επισκεπτών.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι από το Δεκέμβριο του 2013 μέχρι και το τέλος του 2014 ο Οργανισμός πραγματοποίησε είκοσι πέντε (25) στοχευμένες επαγγελματικές συναντήσεις στη Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία και Δανία, τις οποίες ακολούθησαν πολλαπλές ηλεκτρονικές αποστολές στοιχείων και πληροφοριών. Αυτή η ποιοτική βάση δεδομένων θα δημιουργήσει άμεσα την πρώτη λίστα συμμετεχόντων στο θεματικό ταξίδι εξοικείωσης, που θα πραγματοποιηθεί στην περιοχή τις πρώτες ημέρες του επόμενου Μαΐου και θα έχει τίτλο «ψηλαφίζοντας την ιστορία και το αθωνικό καλοκαίρι».
Το δε επόμενο D2D πρόγραμμα επαγγελματικών συναντήσεων του Οργανισμού θα πραγματοποιηθεί εκ νέου στη Νορβηγία, Δανία και τη Σουηδία την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου 2015, προκειμένου να ενισχύσει τη φήμη του προορισμού, να «κλειδώσει» συνεργασίες, να δημιουργήσει προϋποθέσεις για άνοιγμα νέων και να επιβεβαιώσει τον επικοινωνιακό κανόνα που θέλει τις επαγγελματικές προσπάθειες να επιτυγχάνουν μόνο μέσα από τη στόχευση, τη συχνότητα, την επανάληψη, το κύρος, το εύρος, την εμβέλεια και τη δυναμική.
Περισσότερες πληροφορίες για το έντυπο «οι 61 καλύτερες παραλίες», που για μία ακόμη φορά εντυπωσίασε τους σκανδιναβούς, θα βρείτε στο http://www.mountathosarea.org/wp-content/uploads/2013/09/61-BEACHES-FINAL-148Χ230LR.pdf