Περισσότερο χρόνο καταναλώνουν οι τουρίστες για να αποφασίσουν που θα πάνε διακοπές από ό,τι έκαναν πριν από έξι περίπου μήνες, ενώ όλο και λιγότεροι εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές, σύμφωνα με μελέτη από την Travel Counsellors. Ειδικότερα, το 92% των παραθεριστών θα εμπιστεύονταν την κριτική ενός προσώπου και όχι τόσο τις κριτικές στο διαδίκτυο.

Το εν λόγω νούμερο αυξήθηκε κατά 11% από τότε που διεξήχθη η ίδια έρευνα το Μάιο. Μόλις το 16% των ανθρώπων το Μάιο ανέφεραν ότι θα χρειαζόντουσαν συνήθως αρκετούς μήνες για να αποφασίσουν πού να κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους.

Παρά την τρέχουσα δημοτικότητα των online sites, μόνο το 2% των ανθρώπων δήλωσαν ότι θα εμπιστεύονταν τις συγκεκριμένες πηγές όταν αποφασίζουν πού συμμετείχαν στην ίδια έρευνα πριν από έξι μήνες.

Και στις δύο έρευνες, το 30% των ανθρώπων δήλωσαν ότι προτιμούν να εμπιστευτούν τη σύσταση από έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας, ενώ το 62% των ερωτηθέντων το Νοέμβριο είπαν ότι θα εμπιστεύονταν τη γνώμη του ταξιδιωτικού τους πράκτορα πάνω από οποιονδήποτε άλλον.

Ακριβώς πάνω από το ήμισυ των ανθρώπων (54%) υποστήριξαν ότι χρειάζονται συνήθως τρεις ή τέσσερις ξεχωριστές απόψεις πριν από την τελική επιλογή για έναν συγκεκριμένο προορισμό, σε σύγκριση με το 31% των ερωτηθέντων το Μάιο, ενώ το 21% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι προτιμούν να ζητούν προτάσεις από πέντε ή περισσότερες διαφορετικές πηγές πριν από την κράτηση. Αυτό έχει αυξηθεί κατά 16% τους τελευταίους έξι μήνες.