Η πρόθεση ταξιδιού στη Μέση Ανατολή είναι ιδιαίτερα ισχυρή, με τα επαγγελματικά ταξίδια να βρίσκονται στην πρώτη θέση. Αυτό αναφέρει η νέα έκθεση της BVA BDRC.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη Έρευνα Ξενώνων Επισκεπτών, οι «baby boomers» στη Μέση Ανατολή ηγούνται της εγχώριας αγοράς αναψυχής της περιοχής, έχοντας πραγματοποιήσει περισσότερα από 12 ταξίδια τα τελευταία δύο χρόνια.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 63% των επισκεπτών αναψυχής είχε ήδη κάνει κράτηση για διαμονή στο εξωτερικό ή ήταν πολύ πιθανό, με το 82% της εγχώριας αγοράς να κοιτάζει επίσης ένα διάλειμμα. ταξιδιώτες.

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες υστερούν στις προθέσεις τους, αν και εξακολουθούν να είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν από πολλές από τις περιοχές που καλύπτουμε παγκοσμίως. Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει εκτεταμένες επενδύσεις σε ταξίδια και τουρισμό στην περιοχή και αυτό πλέον αποδίδει καρπούς.

Η εγχώρια αγορά αναψυχής παρέμεινε δημοφιλής κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με μέσο όρο 6,1 ταξιδιών αναψυχής που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, έναντι 5,3 υπερπόντιων ταξιδιών αναψυχής.

Οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες διατήρησαν την κυριαρχία τους με το 45% των επισκεπτών να πιστεύει ότι προσέφεραν την καλύτερη τιμή, έναντι των ιστοσελίδων των ξενοδοχείων.

Τα προτιμώμενα κανάλια κρατήσεων ήταν μοιρασμένα. Το 52% των ερωτηθέντων προτιμούν ιστότοπους με επωνυμίες ξενοδοχείων για επαγγελματικά ταξίδια, ενώ το 48% των ταξιδιωτών αναψυχής κοίταξε όλους τους άλλους ιστότοπους κρατήσεων.

Το Hilton Hotels Resorts κατείχε το πλεονέκτημα της μάρκας στην αγορά, ακολουθούμενο από το Sheraton.

Το Holiday Inn Express ευνοήθηκε περισσότερο στην οικονομική βαθμίδα, με το Holiday Inn να ηγείται της μεσαίας αγοράς, το Hilton Hotels Resort στην ανώτερη βαθμίδα πλήρους εξυπηρέτησης και το InterContinental στην luxury κατηγορία.

Τι αναζητούν οι ταξιδιώτες

Τόσο οι επαγγελματίες ταξιδιώτες όσο και ταξιδιώτες αναψυχής αναζητούσαν άνεση, καλά εξοπλισμένα δωμάτια όπου θα μπορούσαν να χαλαρώσουν, με εκείνους που ταξιδεύουν για αναψυχή με παιδιά να παρακινούνται περισσότερο από την ψυχαγωγία και τις εγκαταστάσεις για παιδιά στο χώρο του ξενοδοχείου.