Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα που έρχονται από την Μόσχα, καθώς η ρωσική αγορά εμφανίζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Ψηλά στις προτιμήσεις των Ρώσων τουριστών βρίσκονται και πάλι παραδοσιακά ‘αγαπημένοι’ προορισμοί, όπως η Κρήτη, η Χαλκιδική, η Ρόδος και η Κως, ενώ φέτος μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι και άλλες περιοχές ,όπως η Καβάλα, η Θάσος και η Καλαμάτα.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τον ΕΟΤ Μόσχας, η Ρόδος εμφάνισε κατά την διάρκεια της φετινής τουριστικής περιόδου μικρή κάμψη από την ρωσική αγορά, κάτι που όμως χαρακτηρίστηκε ως ‘πλασματικό’ καθώς δεν σημειώθηκε έλλειψη ενδιαφέροντος και ζήτησης, αλλά οφείλεται στην έλλειψη κλινών.
«Κυρίως κατά την διάρκεια του καλοκαιριού που ανέβαινε η ζήτηση, οι τουρ οπερέιτορς δεν έβρισκαν διαθέσιμες κλίνες. Γι αυτό σημειώθηκε μία μικρή κάμψη στην Ρόδο. Η Κως, ωστόσο, παρουσίασε πολύ καλή κίνηση από την ρωσική αγορά και ανέκαμψε (λόγω και των πτήσεων που ενισχύθηκαν με τα δρομολόγια των αεροπορικών εταιρειών) ενώ η Κρήτη και η Χαλκιδική παρουσίασαν άνοδο της τάξης του 12 – 13%» δήλωσε στην «δ» ο προϊστάμενος του ΕΟΤ Μόσχας, κ. Πολύκαρπος Ευσταθίου.
Είναι γεγονός πάντως, πως τα στοιχεία αυτή την περίοδο –με το κλείσιμο της σεζόν- που ξεκίνησαν ήδη να υπογράφονται συμβόλαια και να γίνονται προ-κρατήσεις, με ελκυστικές τιμές και πακέτα δείχνουν ότι υπάρχει πιο έντονο ενδιαφέρον από την ρωσική αγορά για την περιοχή μας και κατ’ επέκταση την χώρα μας για το επόμενο έτος.
«Είναι πράγματι πολύ ενθαρρυντικό το γεγονός πως στην Ρόδο θα λειτουργήσουν νέες ξενοδοχειακές μονάδες το επόμενο έτος. Αυτό δείχνει ότι εφόσον υπάρξει και σταθερή τιμολογιακή πολιτική σε συνάρτηση με το περιβάλλον –λόγω του ότι άνοιξε δυναμικά η αγορά της Τουρκίας- η κίνηση θα σημειώσει άνοδο. Άλλωστε η φετινή τουριστική περίοδος έκλεισε με θετικό πρόσημο για όλη την Ελλάδα», δήλωσε ο κ. Ευσταθίου.
Να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ Μόσχας για την Ελλάδα, βρίσκεται σε εξέλιξη στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιούνται για το Ελληνο-Ρωσικό έτος, μέχρι και το τέλος του 2018.
Ο ΕΟΤ υλοποιεί παράλληλα, δράσεις όπως επισκέψεις δημοσιογράφων και τηλεοπτικών δικτύων στις τουριστικές περιοχές της χώρας μας (στις οποίες περιλαμβάνεται η Ρόδος, η Κως καθώς και άλλα νησιά) και δυναμική προβολή και διαφήμιση μέσα από εκθέσεις με κορυφαία την ΜΙΤΤ που γίνεται κάθε χρόνο στην Μόσχα και αποτελεί ‘βαρόμετρο’ για την εκάστοτε σεζόν.
Και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, για τους ρώσους επισκέπτες μας, η Ρόδος και τα Δωδεκάνησα, διαθέτουν εξαιρετικές ξενοδοχειακές υποδομές ενώ έχουν υψηλής ποιότητας προσφερόμενες υπηρεσίες. Αν και προτιμούν κατά 75% το all inclusive, εξακολουθούν να προτιμούν την Ελλάδα και να θέλουν να την επισκέπτονται ξανά.