Την προγραμματισμένη απεργία για τις 24 και 25 Ιουνίου στο τέρμιναλ 3 και 5 του Χίθροου, αποφάσισαν να αναβάλουν οι εργαζόμενοι στην ασφάλεια, μετά τη νέα βελτιωμένη πρόταση της διοίκησης του αεροδρομίου για τις αποδοχές τους.
Όπως τόνισε σε ανακοίνωσή του το σωματείο Unite, η πρόταση θα τεθεί σε ψηφοφορία και στην περίπτωση που οι εργαζόμενοι την απορρίψουν θα προχωρήσουν στις υπόλοιπες 29 ημέρες απεργίας που έχουν προγραμματιστεί για το καλοκαίρι.
Υπενθυμίζεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα το σωματείο εργαζομένων Unite ανακοίνωσε 31 ημέρες απεργιακών κινητοποιήσεων, με έναρξη στις 24 Ιουνίου και με τη συμμετοχή περισσότερων από 2.000 εργαζομένων.
Σε δηλώσεις του, νωρίτερα, ο διευθύνων σύμβουλος κ. Τζον Χόλαντ-Κέι τόνισε ότι δεν αναμένει ακυρώσεις πτήσεων, καθώς έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα.
Όπως υπογράμμισε το αεροδρόμιο διαχειρίστηκε επιτυχώς οκτώ ημέρες απεργιών στη διάρκεια του Μαίου, χωρίς καθυστερήσεις στους ελέγχους των επιβατών και χωρίς ακυρώσεις πτήσεων χάρις την ύπαρξη προσωπικού έκτακτης ανάγκης.
Στις δηλώσεις αυτές προχώρησε η διοίκηση του αεροδρομίου, ανακοινώνοντας παράλληλα και σημαντική αύξηση του αριθμού των επιβατών τον Μάιο.
Για το συγκεκριμένο μήνα διακινήθηκαν 6,7 εκατ. επιβάτες από το αεροδρόμιο του Χίθροου, αυξημένοι λατά 26% σε ετήσια βάση, και με ενισχυτικό παράγοντα τις τρεις αργίες του περασμένου μήνα.
Πλέον προσφέρει περισσότερες καθημερινές πτήσεις από ποτέ μεταξύ Ην. Βασιλείου και ΗΠΑ, καθώς οι αερομεταφορείς μετακίνησαν τη χωρητικότητα θέσεών τους προς δρομολόγια του Βόρειου Ατλαντικού αφαιρώντας από Ευρωπαϊκές και Ασιατικές αγορές, οι οποίες ανακάμπτουν με πιο αργούς ρυθμούς.
O κ.Jo Rhodes, συντάκτης του Which Travel, τόνισε πάντως: «Αν και είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι το Heathrow λέει ότι εφαρμόζει σχέδια έκτακτης ανάγκης για να ελαχιστοποιήσει την αναστάτωση κατά τη διάρκεια των επικείμενων απεργιών, όσοι έχουν κλείσει πτήσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι ακόμα πιθανό να ανησυχούν.
«Είναι σημαντικό το αεροδρόμιο και οι αεροπορικές εταιρείες να συνεργάζονται για να ενημερώνουν τους ταξιδιώτες και να εκπληρώνουν τις νομικές τους υποχρεώσεις προς τους επιβάτες σε περίπτωση ακυρώσεων ή καθυστερήσεων.
«Οι ταξιδιώτες θα πρέπει επίσης να διασφαλίζουν ότι έχουν πλήρη ταξιδιωτική ασφάλιση από την ημερομηνία που κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους και να ελέγχουν προσεκτικά το συμβόλαιο, καθώς δεν καλύπτουν όλες περιπτώσεις απεργιών από το προσωπικό των αεροπορικών εταιρειών ή του αεροδρομίου».