Οι μέρες που οι ξενοδόχοι προσελκούσαν πελάτες με δωμάτια πολυτελείας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί και σύμφωνα με τους ειδικούς οι ταξιδιώτες δελεάζονται όλο και περισσότερο από τις εμπειρίες παρά από τα υλικά στοιχεία.
Στην πραγματικότητα, όπως αναφέρει το Skift, περισσότερα από τα δύο τρίτα των καταναλωτών προτιμούν να ξοδεύουν τα χρήματα των διακοπών τους σε δραστηριότητες όπως εκδρομές, γαστρονομικές απολαύσεις και εκδηλώσεις, παρά σε ένα “καλύτερο δωμάτιο ξενοδοχείου”.
Τα ξενοδοχεία λοιπόν ακόμα και τα πολυτελή έπρεπε να δημιουργήσουν για τους πελάτες τους εμπειρίες μοναδικές. Και δημιούργησαν.
1. Καγιάκ με τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου.
Το Dorado Beach, της ένα Ritz-Carlton στο Πουέρτο Ρίκο προσφέρει και πολλές ανέσεις για κατοικίδια.
Τα σκυλιά μπορούν να συνοδεύσουν τους ιδιοκτήτες τους σε μια δραστηριότητα καγιάκ, έχουν προσαρμοσμένα στρώματα σκυλιών τύπου tepee (με το ονομά τους) -που μπορεί εύκολα να μεταφερθεί στην παραλία ή στην πισίνα- καθώς και υγιεινά, σπιτικά τρόφιμα σκυλιών με γκουρμέ συστατικά που φυσικά σερβίρονται απευθείας στο δωμάτιο ή τη σουίτα.
2. Ουίσκι ετών 55
Μέρος της συλλογής (DCS Compendium single malts) του Balvenie αποκλειστικά στο Ty Bar στο Four Seasons Hotel New York. Το παλαιότερο ουίσκι που κυκλοφόρησε ποτέ στην 125χρονη ιστορία του το Balvenie, ένα 55χρονο ουίσκι που θα είναι διαθέσιμο προς 5.000 δολάρια.
3. Περιήγηση με ελικόπτερο
Οι επισκέπτες που διαμένουν στο θέρετρο Waldorf Astoria Resort, μπορούν να έχουν μία γραφική, ολοήμερη βόλτα με ελικόπτερο πάνω από το Grand Canyon, εμπειρία που περιλαμβάνει επίσης μασάζ 80 λεπτών και ένα ειδικό δείπνο στο ιδιωτικό κελάρι του Wright’s Restaurant.
4. Ανέσεις για παιδιά
Οι ειδικές ανέσεις δεν περιορίζονται στους ενήλικες, στο Kimpton Hotels & Restaurants.
Τα παιδιά μπορούν να μείνουν σε δωμάτια με κουκέτες, να έχουν τα δικά τους μπουρνούζια και το πρόγραμμα τους απολαμβάνοντας τις δραστηριότητες, με το ειδικό προσωπικό του ξενοδοχείου.
5. Σεμινάρια και γεύσεις
Από μαθήματα μαγειρικής μέχρι εκδρομές σε οινοποιεία και κοντινές αγορές της περιοχής περιλαμβάνει το πρόγραμμα του Rosewood Puebla στο Μεξικό.
Μάθετε συνταγές για φαγητά της περιοχής, ποτών και λικέρ και μυηθείτε στις τοπικές οινοπαραγωγικές παραδόσεις του Μεξικό.
6. Rockstar για μια μέρα
Μαθήματα κιθάρας για τους επισκέπτες της Westin Downton στο Ώστιν σε επίπεδο Rockstar, αλλά και όχι μόνο.
Εκτός από την κιθάρα στο δωμάτιο και τα μαθήματα η εμπειρία του Guitar Rockstar περιλαμβάνει μια εξατομικευμένη περιήγηση στη μουσική σκηνή του Ώστιν σε συναυλία, VIP πρόσβαση σε μια εκπομπή του είδους και δείπνο στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, Stella San Jac, τη νύχτα της συναυλίας.
7. Shopping στο παλιότερο κατάστημα
VIP shopping-θεραπεία στο θρυλικό πολυκατάστημα Le Bon Marche Rive Gauche, στο Παρίσι μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες του L’Hotel Paris.
Με προσωπικό πωλητή, σαμπάνια και καναπεδάκια στην διάθεση τους, καθώς και τη χρήση των εγκαταστάσεων του VIP lounge, μπορούν να αναζητήσουν προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Στη συνέχεια, οι αγοραστές μπορούν να χαλαρώσουν κατά το απογευματινό τσάι στο Le Restaurant.
8. Προσωπικός σύμβουλος ύπνου
Στο Benjamin Hotel της Νέας Υόρκης οι υπεύθυνοι θέλουν οι επισκέπτες τους να κάνουν τον καλύτερο δυνατό ύπνο.Και ο σύμβουλος που διαθέτουν θα τους βοθήσει για αυτό προετείνοντας τους από συσκευές, προϊόντα μπάνιου για αρωματοθεραπεία έως ταπεινές απολαύσεις όπως ζεστό γάλα και μπισκότα.
Ο σύμβουλος μπορεί να σας βοηθήσει να περιηγηθείτε στο “Pillow Menu”, το οποίο περιλαμβάνει επιλογές όπως μαξιλάρι με εξαιρετικά λεπτά ηχεία μέσα στο εσωτερικό του που μπορεί να συνδεθεί με οποιοδήποτε MP3 player ή με αερόσακους που κρατά το κεφάλι δροσερό τη νύχτα.
9. Αποκλειστική πρόσβαση σε Μουσεία
Το Quintessential New York Hotel προσφέρει αποκλειστική ιδιωτική πρόσβαση στους επισκέπτες του στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης (ΜοΜΑ) καθώς και προνόμια μέλους.
Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου, μπορούν να έχουν μια ιδιωτική περιήγηση από έναν ιστορικό τέχνης του MoMA, πριν από τις ώρες λειτουργίας ή μετά τις ώρες κλεισίματος.
10. Porsche και τέρμα τα γκάζια
Δοκιμαστική οδήγηση με ένα όχημα πολυτελείας.
Το Rancho Valencia Resort & Spa σε συνεργασία με την Porsche δίνει στους επισκέπτες του τη δυνατότητα να οδηγήσουν ένα Cayenne GTS ή ένα Panamera S Hybrid (εφόσον διαθέτουν έγκυρη άδεια οδήγησης από την Η.Π.Α. και απόδειξη ασφάλισης των ΗΠΑ).