Με τα πλέον μελανά χρώματα περιγράφουν επιχειρηματίες του τουρισμού και ιδιοκτήτες τουριστικών καταστημάτων στην Κρήτη την κατάσταση που διαμορφώθηκε την σεζόν που τελειώνει, κυρίως σε ότι έχει να κάνει με την συμπεριφορά των Ελλήνων επισκεπτών του νησιού.

“Γέμισε η παραλία τάπερ” , αναφέρουν χαρακτηριστικά, θέλοντας να δείξουν ότι οι επισκέπτες μείωσαν δραστικά τα έξοδα τους, αφού εμφανίζονται “ανασφαλείς” για το οικονομικό τους μέλλον και “φοβισμένοι”,

Όπως τονίζουν οι επιχειρηματίες, οι περισσότεροι Έλληνες που βρέθηκαν φέτος στην Κρήτη είτε είχαν συγγενείς εδώ και φιλοξενήθηκαν σε αυτούς , είτε μείωσαν σημαντικά τον αριθμό των διανυκτερεύσεων τους, κάνοντας προηγουμένως μεγάλη έρευνα και αναζητώντας καλύτερες τιμές και προσφορές. Παράλληλα εμφανίστηκαν πιο “φειδωλοί” στις αγορές τους.

Την ίδια ώρα και οι Κρητικοί επέλεξαν σε μεγάλο ποσοστό να περάσουν τις διακοπές τους σε προορισμούς εντός του νησιού ή στην καλύτερη περίπτωση σε κάποια περιοχή εντός Ελλάδας, ενώ περιορίστηκαν σημαντικά τα ταξίδια στο εξωτερικό.

cretalive